مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران به فعالیت۲۲۰مدرسه پژوهش محور در استان مازندران اشاره کرد و گفت: ایجاد مدرسه کارآفرینی ویژه سال تحصیلی ۹۶-۹۷در دستور کار دستگاه تعلیم و تربیت استان قرار دارد.
کد خبر: ۴۱۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 02 May 2017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سیدعلی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران امروز(12اردیبهشت) در سی و سومین یادواره بزرگداشت مقام معلم و نواخته شدن زنگ سپاس در هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه بعثت ناحیه 2ساری ضمن ارج نهادن تقارن سالروز بزرگداشت مقام معلم  و میلاد با سعادت امام سجاد(علیه السلام)، اظهار داشت: درحقیقت تجلیل از مقام معلم، تجلیل از مقام انسانیت انسان است.
 
   وی با بیان اینکه انسانیت انسان  بالاترین و ارزشمند ترین امانت الهی در هستی است، گفت: معلمان انسان ها را به سمت وادی انسانیت رهنمون می کنند.
 
 
 
قاسمی با تاکید اینکه تجلیل از معلم، بندگی است در برابر خداوند متعال چراکه خدا اولین معلم است، اذعان داشت: رشد، شکوفایی و پیشرفت در حوزه های مختلف را مدیون معلمان هستیم.
 
 
 
وی با بیان اینکه مراسم تجلیل از معلم در تمامی مدارس شهرها و روستاها درحال برگزاری است، یادآورشد: سال گذشته علاوه برجشن های بزرگداشت روز معلم در مدارس سراسر استان، 80برنامه شهرستانی با مدیریت فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت برگزار شده است.
 
 
 
قاسمی به افتخارآفرینی معلمان مازندرانی در سطوح مختلف ملی و استانی اشاره کرد و گفت: کسب مقام پژوهنده برتر کشور و معلم برتر اقدام پژوه، کسب رتبه اول درس پژوه کشور در رشته زبان انگلیسی و ادبیات، کسب رتبه اول پروژه مهر کشور و کسب برتر گروه های آموزشی کشور از جمله افتخاراتی است که معلمان استان در سال گذشته کسب نمودند.
 
 
 
وی با بیان اینکه معلمان استان در حوزه تالیف کتب درسی نیز نقش آفرین هستند، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از20عنوان کتاب درسی به همت معلمان استان تالیف و 80عنوان کتاب نیز مورد تحلیل و ارزیابی تحصیلی قرار گرفت.
 
 
 
قاسمی به فعالیت220مدرسه پژوهش محور در استان مازندران اشاره کرد و گفت: ایجاد مدرسه کارآفرینی ویژه سال تحصیلی 96-97در دستور کار آموزش و پرورش مازندران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار