بیشترین کالای قاچاق مربوط به سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی ، مواد غذایی و خواربار , انواع آدامس ، انواع نوشیدنی ، برنج و لوازم خانگی بوده است.
کد خبر: ۴۷۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 08 August 2017
مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران از کشف تخلف بیش از  2 و نیم میلیارد ریالی قاچاق کالا و ارز ، تیرماه سال 96 در سطح استان خبر داد.   
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حسین اصغرزاده افزود: در حوزه قاچاق کالا از 810 مورد  واحدهای خرده و عمده فروشی و شرکتهای پخش در طی تیرماه بازرسی صورت گرفته است که از این میزان 69 واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحدها  به ارزش بیش از 5/2 میلیارد ریال تشکیل شده که برای صدور رای به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.
وی اظهار داشت : بیشترین کالای قاچاق مربوط به  سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی ، مواد غذایی و خواربار , انواع آدامس ، انواع نوشیدنی ، برنج و لوازم خانگی بوده است.
همچنین مدیریت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت با اشاره به طرح نظارتی آرد و نان  افزود : طی تیرماه سال جاری از  1513واحد نانوایی در سطح استان بازرسی شده که 147 واحد متخلف  شناسایی  و برای این واحد ها پرونده به ارزش ریالی 294،491،600  تشکیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار