بیش از 700 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد بابل در اعتراض به وضعیت بد فرهنگی، صنفی و علمی دانشگاه آزاد بابل اعتراض کردند.
کد خبر: ۵۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶ 20 June 2015


نامه ۷۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد بابل در اعتراض به وضعیت دانشگاه
متن نامه به شرح زیر است:

با استعانت از خدای منان، با نظر به اینکه دانشگاه های آزاد کشور سرمایه عظیم ملی و علمی برای کشور محسوب می شوند و در رشد سح علمی و فرهنگی کشور نقش به‌سزایی دارند، انتظار می‌رود تا مانند همیشه طلایه‌دار در این عرصه ها باشند، به همین منظور ما دانشجویان دانشگاه آزاد بابل مطالبات خود را در این حوزه ها پیگیری کرده تا انشاءالله به فضای علمی و فرهنگی کشورمان کمکی کرده باشیم.

* بخش علمی

با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی پیشرفت چشم‎گیری د مسابقات و مارتن‌های علمی داشته، متاسفانه در دانشگاه آزاد بابل شاهد بی‌توجهی به برگزاری سمینارها و نشست‌های علمی و تخصیص نیافتن بودجه کافی به بخش تحقیقاتی و پژوهشی هستیم.

همچنین بی‎اعتنایی به دانشجویان نخبه علمی دانشگاه و فراهم نکردن شرایط مناسب برای شرکت در مسابقات و المپیادهای علمی و وجود بعضی از اساتید کم برخوردار از نظر سطح علمی در حوزه رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و … از جمه مطالبات ما دانشجویان از ریاست دانشگاه است.

* بخش صنفی

ما دانشجویان دانشگاه آزاد بابل شاهد کم‌توجهی و نبود توجه کافی به وضع خوابگاه دانشگاه «مشکلات صنفی، رفاهی، بهداشتی و ...» نیز هستیم، در بخش ورزشی با وجود امکانات خوب در بخش سالن و … اما متاسفانه شاهد این هستیم که با وجود ساخت این مجموعه با منابع مالی کسب‌شده از دانشجویان، از خود دانشجویان نیز بابت استفاده از فضا پول دریافت می‌شود.

* بخش فرهنگی

در این حوزه متاسفانه شاهد بی‎اعتنایی مسئولان به استمرار و حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی، ایجاد فضای مناسب فرهنگی و توجه به مناسبات مذهبی و ملی، پوشش نامناسب اساتید خانم و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی برای تضارب آرای دانشجویان و ... هستیم.

هچنین عدم برگزاری مراسم برای بیشتر مناسبت‌ها و رویدادها که مهم ترین و اساسی‌ترین رخدادها در تاریخ کشور است، شور و هیجان دانشجویی را برده و برای انتقال فرهنگ پایداری اسلام ناب تحرک خاصی مشاهده نمی‌شود.

همچنین با وجود حضور دو شهید گمنام در دانشگاه که حقیقتاً برکتی برای این واحد دانشگاهی است، اما کوچک‌ترین فعالیتی برای انتقال روش، منش و سیره شهدا صورت نمی‌گیرد.

لذا در این راستا، ما جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد بابل نسبت به بی‌توجهی به امور فرهنگی، علمی و صنفی، اعتراض خود را بیان کرده و خواستار پایان دادن به این معضلات هستیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
متاسفانه مدیر مالی و معاون آموزش تیم تشکیل دادند و دانشگاه را بیچاره کردند
hamed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
دانشگاه خوبه اما معاون آموزشی اش ....... رفتار می کند و ساعت 9 در اتاق حاضر می شود و مدیر مالی برایش .......... این درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار