نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وجود ظرفیت‌های خدادادی بیشمار در استان گفت: مازندران از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار نیست.
کد خبر: ۵۲۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 06 November 2017
به گزارش تابناک : آیت‌الله نورالله طبرسی عصر دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه استاندار مازندران، با اشاره به نعمت‌های خدادادی استان مازندران اعم از کوه، جنگل و دریا، آن را دارای پتانسیل‌های بی‌شمار توریستی، کشاورزی و دامداری دانست و افزود: اما در این چهار دهه نتوانستیم به جایگاهی که شایسته مازندران است، برسیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره و قدردانی از کارهایی که تاکنون در استان انجام شده، گفت: اما استان مازندران همچنان از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار نیست و دارای نیازمندی‌های زیادی است.
وی با اشاره به طرفیت های این استان در کشاورزی، گردشگری و صنعت بر ایجاد راهکار برای رفع نیازمندی‌ها و رفع کسالت حاکم بر ادارات تأکید کرد.
طبرسی از جمله اقدامات به ایجاد پنجره واحد اشاره کرد و افزود: بواسطه این طرح، همه مسئولان و ادارات‌کل که در ارتباط با اقتصاد مقاومتی هستند در یک مکان جمع می‌شوند تا ارباب رجوع معطل نگردد اما این طرح نیز تاحدی موفق بوده است.
وی با بیان اینکه بستر مازندران برای گردشگری آماده است، خاطرنشان کرد: اما زیرساخت لازم وجود ندارد و با وجود ظاهر خوب و وجود 20 میلیون مسافر اما در باطن، مازندران بهره اقتصادی از این امر ندارد و تنها شهرداری‌ها باید به جمع‌آوری زباله بپردازند.
طبرسی با اشاره به وجود نیروهای خوب و توانمند در استان مازندران، خواستار آن شد تا استاندار جدید از این نیروهای بومی استفاده کند.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار