دامادی خبرداد
عضو کمیسیون عمران مجلس، از حضور وزیر راه و شهرسازی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای بررسی طرح تفحص از شرکت ساخت و توسعه زیر بنای حمل و نقل کشور و نحوه نظارت این وزارت خانه بر عملکرد نظام مهندسی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 28 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل ازخبرگزاری خانه ملت، محمد دامادی با اشاره به دستور کار امروزسه‌شنبه(6 مرداد) کمیسیون عمران مجلس،ازحضور وزیر راه و شهرسازی درکمیسیون متبوعش خبرداد.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی،درتشریح علت حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس،افزود: آخوندی وزیر راه وشهرسازی براس پاسخ به سوال آقایان پورابراهیمی و زاهدی در مورد نظارت این وزارت خانه برعملکرد نظام مهندسی و بررسی طرح تحقیق و تفحص از شرکت ساخت و توسعه زیربنای حمل و نقل کشور میهمان این کمیسیون خواهد بود.
این نماینده مردم درمجلس نهم،با اشاره به دستور کار دیگر کمیسیون عمران مجلس درهفته جاری،از بررسی نحوه توزیع قیررایگان راه‌های روستایی به شهرداری های کوچک و روستا ها خبرداد.
عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،با تامین قیر پروژه‌های عمرانی در روستاهای کوچک شاهد بهبود شرایط زندگی مردم در آن ها و کاهش مهاجرت به شهرها خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار