نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بومیان حوزه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت نباید در این مسیر عوارضی پرداخت کنند.
کد خبر: ۶۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷ 01 August 2015
به گزارش تابتاک به نقل از خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس،قاسم احمدی‌لاشکی  با اشاره به آغاز فعالیت عوارضی در قطعه چهارم آزادراه تهران ـ شمال در حدفاصل مرزن‌آباد تا چالوس، به‌موضوع دریافت عوارضی در این مسیر پرداخت و اظهار کرد: من معتقدم بومیان حوزه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت نباید در این مسیر عوارضی پرداخت کنند.
وی افزود: با توجه به تحمل ترافیک و مشکلات مربوطه توسط بومیان منطقه، پرداخت عوارضی نباید دغدغه دیگر آنها باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاید گردشگر در طول سال فقط چندبار به این منطقه سفر می‌کند، تصریح کرد: بومیان منطقه هر روز از این مسیر تردد کرده که با پرداخت هر بار عوارضی در پایان ماه رقم قابل توجهی می‌شود و این در حالی است که به حقوق ماهانه‌اش چیزی اضافه نشد، بنابراین بومیان منطقه نوشهر، چالوس و کلاردشت باید از پرداخت عوارضی در مسیر قطعه چهار آزادراه تهران ـ شمال معاف باشند.
وی درباره آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه نوشهر، اظهار کرد: تعداد پروازهای مشهد به پنج پرواز و اهواز نیز به دو پرواز افزایش یافت.
احمدی‌لاشکی با بیان اینکه پروازهای نوشهر به شیراز با استقبال بسیار خوبی روبرو شد، افزود: با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، در آینده‌ای نزدیک پرواز نوشهر به تهران راه‌اندازی می‌شود.
وی در پایان درباره طرح توسعه فرودگاه نوشهر، گفت: پیگیری‌های لازم در این‌باره با جدیت درحال انجام است و تلاش داریم تا یکی از زمین‌های اطراف فرودگاه را خریداری و نسبت به تقویت و توسعه فرودگاه نوشهر اقدام کنیم.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار