به دلیل تصادفات جاده‌ای منجر به فوت؛
به دلیل تصادفات جاده‌ای منجر به فوت، سالانه یک روستای مازندران خالی از سکنه می‌شود. آمل، بابل و ساری بیشترین فوتی‌های عابران مازندران را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 23 February 2015
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه به دلیل تصادفات جاده‌ای منجر به فوت، سالانه یک روستای مازندران خالی از سکنه می‌شود، گفت: عابران پیاده در صدر فوتی‌های جاده ای مازندران قرار دارند.
به گزارش تابناک مازندران، علی عباسی در سمینار بررسی عوامل دخیل در بروز و پیشگیری از حوادث رانندگی در مجتمع رفاهی وزارت کشور، اظهار داشت: در دهه 80 بیش از 241 هزار نفر در جاده‌های کشور فوت کرده و با این روند فوتی‌های جاده‌ای، هر سال یک روستای استان خالی از سکنه می‌شود.
وی افزود: میانگین افراد فوتی‌ جاده‌ای استان، 36 سال بوده و مازندران و گیلان مسن‌ترین فوتی‌های کشور را به خود اختصاص می‌دهند.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه مازندران رتبه هفتم تعداد فوتی در جاده‌های کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: در 10 ماهه امسال، 70 درصد فوتی‌های جاده‌های استان مرد بوده و بخش عمده آنان متاهل، عابر و موتورسوار هستند.
وی با بیان اینکه عابران پیاده، بخش بیشتری از تصادفات استان منجر به فوت را تشکیل می‌دهند، گفت: آمل، بابل و ساری بیشترین فوتی‌های عابران مازندران را تشکیل می‌دهد.
عباسی با اعلام اینکه پراید در صدر تصادفات منجر به فوت در مازندران است، افزود: روند جعل چهره و صحنه تصادف برای دریافت حق بیمه از شرکت‌های بیمه ای افزایشی بوده و باید همکاران پلیس هوشیار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار