معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد: فاطمه نجارپور با طراحی و ساخت «کاشی سرامیکی بازتابشی» پس از دفاع از اثر خود در دبیرخانه این جشنواره در استان با حضور هیئت داوران، موفق به راهیابی به مرحله کشوری هفدهمین دوره این جشنواره شد.
کد خبر: ۷۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 04 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس کرمعلی فهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های جشنواره جوان خوارزمی فریدونکنار، از راهیابی اثر دانش‌آموز فریدونکناری به مرحله کشوری هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی خبر داد و اظهار کرد: این اثر با زمینه علمی شیمی، برای ارائه به جشنواره جوان خوارزمی طراحی و ساخته شده است.
وی تصریح کرد: فاطمه نجارپور با طراحی و ساخت «کاشی سرامیکی بازتابشی» پس از دفاع از اثر خود در دبیرخانه این جشنواره در استان با حضور هیئت داوران، موفق به راهیابی به مرحله کشوری هفدهمین دوره این جشنواره شد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه این اثر با زمینه علمی شیمی، برای ارائه به جشنواره جوان خوارزمی طراحی و ساخته شده است، ادامه داد: فعالیت‌های جشنواره در فریدونکنار در مدارس به‌خوبی دنبال می‌شود.
این مسئول با اشاره به اعتبار بالای جشنواره جوان خوارزمی، خاطرنشان کرد: طراح این اثر، دانش‌آموز سال سوم رشته تجربی و در دبیرستان شاهد فریدونکنار مشغول به تحصیل است.
فهیمی با تأکید بر توجه به استعدادهای خوب دانش‌آموزان این شهرستان، اضافه کرد: با توجه به استعدادهای پنهان و بالقوه‌ای که در دانش‌آموزان این شهرستان وجود دارد، رسالت مسئولان روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود.
وی با تاکید بر لزوم ادامه روند فعالیت‌ها در این راستا، بیان کرد: فعالیت‌های جشنواره جوان خوارزمی در سطح مدارس شهر و روستاهای فریدونکنار باید از حیث کمی و کیفی افزایش یابد.
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید باید برنامه‌ها با همین دقت و جدیت ادامه یابد، گفت: همکاری خانواده‌ها، مدیران و مربیان مدارس در همین راستا و حمایت همه‌جانبه از دانش‌آموزان بسیار حائز اهمیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار