کد خبر: ۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱ 25 February 2015
 فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه توزیع مواد مخدر از عمده ترین جرائمی است که در این استان گردشگرپذیر شاهد آن هستم، گفت: کشفیات مواد مخدر در سال جاری در استان 60 درصد رشد داشته است.
سردارسرتیپ دوم ' مسعود جعفری نسب '، روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا ، افزود : بیشترین افرادی که دراین حوزه فعالیت داشته اند ، غیربومی بوده اند و درسال جاری با تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی و همکاری به موقع مردم، میزان کشفیات مواد مخدر افزایش یافته است.

وی سرقت را از از دیگر جرائمی دانست که در استان رخ می دهد و اظهار داشت: امسال با نظارت های پیوسته و حضور ماموران پلیس ، دراین زمینه نیز گام های موثری برداشته شده به نحوی که شمارسارقان شناسایی و دستگیر شده نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد بیشتر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با بیان آن که ،تولیدامنیت پایداربدون آموزش و مشارکت سایر دستگاه های حاکمیتی در جامعه میسر نخواهد شد ، گفت که اینکه امروز شاهد بروز چنین جرائمی در این استان هستیم و با همکاری اداراتی نظیر بسیج ، سپاه ، اعضای شوراهای اسلامی ، دهیاران و حتی خانواده ها قابل پیشگیری خواهد بود.

جعفری نسب ، تلاش در جهت رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی خانواده ها را ازعلت های اساسی ریشه کن شدن پدیده سرقت در جامعه دانست و گفت : با وجود آن که مازندران جزو استان هایی بوده که میزبان میلیون ها مسافر و گردشگراست به نحوی که شمارزیادی ازاین دسته از مسافران نیز دارای واحدهای مسکونی بوده بنابراین نظارت برآن با هدف پیشگیری از سرقت از سوی ماموران پلیس کارآسانی نیست.

وی افزود : هم اینک از دیگر عواملی که می تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد ،گماشته شدن افرادی به عنوان نگهبان محله درمناطقی بوده که احتمال وقوع سرقت درآن ها زیاد است.

وی اظهارداشت : با بررسی های صورت گرفته بیشترین سرقت هایی که دراین استان صورت گرفته در مناطق خالی از سکنه از جمله در شهرک ها و روستاهای دوردستی است که دارای چنین شرایطی بوده و با به کارگیری نگهبانان محله این نگرانی ها برطرف خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار