نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت در سال‌های اخیر، کارهای خوبی انجام شد و نباید سطح توقعات را بالا برد.
کد خبر: ۸۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 24 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، آیت‌الله علی معلمی صبح امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی قائم‌شهر با اشاره به سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: همه کسانی که برنامه ترور مدیران ارشد کشور را در دستور کار خود قرار داده‌اند هدفی جز مایوس کردن ملت ایران ندارند.
وی افزود: رجایی و باهنر اهل تشریفات نبودند، از تجملات، اشرافی‌گری و هزینه‌های زائد پرهیز داشتند و مصداق بارز و روشن (قلیل‌المونه و کثیر المعونه) بودند یعنی هزینه آن‌ها بسیار اندک و خدمت و کار آنان فراوان بود.
وی افزود: وقتی ملت احساس کرد که سرمایه‌های هنگفتی را برای نظام اهدا کرده، طبعا برای تداوم این نظام و نگهداری آن احساس مسئولیت بیشتری داشته است.
امام جمعه قائم‌شهر بیان کرد: این موارد حاکی از آن است که توده ملت مسلمان ایران، نظام را به پاکی و شفافیت و داشتن انگیزه خدمت می‌شناسند و در لحظه‌های نیاز حضور جدی پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه در قائم‌شهر همدلی و همکاری خوبی بین مدیران وجود دارد، افزود: هرچند پروژه‌های اجرایی یا کارهای انجام شده در سال اخیر، ظاهرا کوچک به نظر می‌رسد ولی ساماندهی دستفروشان و بازار کار سختی است که توسط فرمانداری و شهرداری این شهر به خوبی انجام شده و هنوز هم در دست اجراست.
معلمی به محدودیت اعتباری دولت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این محدودیت‌ها، نباید سطح توقع را بالا برد.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، گفت: تراکم جمعیتی بالا در قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار و کثرت تعداد کاندیداها در این حوزه‌های انتخاباتی، نیازمند این مطلب است که مدیران ادارات ضمن تشویق عمومی برای اصل حضور، با رعایت بی‌طرفی و تبلیغات علیه یا له فردی خاص، تنها به‌دنبال تعقیب اهداف کلی نظام و ایجاد فرصت برای حضور اکثریت مردم باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار