مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به ناآشنایی بسیاری از مسافران با فنون شنا در سواحل استان، گفت: در سه ماهه گذشته بالغ بر ۶۸ نفر در سواحل مازندران غرق شدند. بیشترین آن مربوط به شهرستان نور با 13 و محمودآباد با 12 غریق است.
کد خبر: ۸۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 24 August 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم علی عباسی  اظهار داشت: مازندران با داشتن مناطق و جاذبه‌های دیدنی هر ساله میزبان بسیاری از مسافران و گردشکران داخلی و خارجی است.

وی افزود: دریا یکی از نعمت‌های الهی بوده که بیشتر مسافران ترجیح می‌دهند تعطیلات خود را در این مکان سپری کنند.

عباسی گفت: متاسفانه  بسیاری از افراد به  دلیل آشنا نبودن با فنون شنا دچار حادثه می‌شوند که  از ابتدای خرداد امسال تا 31 مرداد 67 نفر در دریای مازندران غرق شدند و  از این تعداد 58 نفر مرد و 9 نفر زن بودند.وی بیان کرد: 52 نفر از این غرق شدگان  غیر بومی و بقیه نیز بومی هستند که در رده  سنی 21 تا 30 سال بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: کمترین آمار غریق مربوط به شهرستان بهشهر با یک غریق و بیشترین آن مربوط به  شهرستان نور با 13 و محمودآباد با 12 غریق است.وی با بیان اینکه متاسفانه بیشتر این غریق‌ها به دلیل شنا در خارج  از طرح بوده است, از مسافران خواست برای حفظ جان خود و خانواده‌ها با نیرهای امدادی، پلیس یگان ویژه و ناجیان غریق همکاری کنند و خودسرانه خارج از طرح  اقدام به شنا نکنند.مازندران دارای 338 کیلومتر نوار ساحلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار