مدافع نامدار تيم فوتبال خونه به خونه مازندران معتقد است، ديدار اين تيم مقابل نساجي مازندران با ساير ديدارها هيچ تفاوتي ندارد.
کد خبر: ۸۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 03 September 2015
 به گزارش تابناک هادي شكوي در خصوص دیدار حساس تیم خونه به خونه برابر نساجی مازندران اظهار داشت: همه مي دانند تيم خونه به خونه دير بسته شده است و زمان مي برد تا به شرايط آرماني دست پيدا كنيم. ولي در بازي با نفت مسجد سليمان نشان داديم مي توانيم زودتر از آن كه فكرش را كنيم به آمادگي دست پيداكنيم.
شكوري در ادامه افزود: در اين ديدار به اين پيروزي دست پيدا كرديم ولي مهمتر از آن هماهنگي خوبي بود كه در بازيكنان شاهد بوديم و هواداران يك بازي تماشاگرپسند به نمايش گذاشتند.
مدافع فصل گذشته صباي قم با بيان اينكه تيم خونه به خونه كادر فني و بازيكنان خوبي را در اختيار گرفته است گفت: از هواداران انتظار داريم صبر بيشتري به خرج دهند و مطمئن باشند اين تيم بازي به بازي بهتر خواهد شد.
هادي شكوري در خصوص بازي اين هفته خونه به خونه مقابل نساجي مازندران گفت: براي ما كه اين ديدار به هيچ عنوان حساسيتي ندارد  و دليلي ندارد اين ديدار را نسبت به ساير ديدارهاي تيم متفاوت ببينيم.
شكوي در ادامه افزود: بازي با نساجي هم سه امتياز بيشتر ندارد و ما فقط به دنبال همان سه امتياز هستيم.
وي با اشاره به اينكه نساجي تيمي قابل احترام براي فوتبال مازندران و ايران است گفت: به نظر من هر دو تيم خونه به خونه و نساجي لياقت صعود به ليگ برتر را دارند و اين هواداران مازندراني هستند كه بايد هواي تيم هاي خود را داشته باشند.
بازيكن تيم خونه به خونه مازندران ضمن تشكر هواداران خونه به خونه بابت حمايت شان گفت: اين تيم هواداران خوب و باشخصيتي دارد. براي بنده كه در اين مدت سنگ تمام گذاشتند و از همه اين عزيزان تشكر مي كنم.
وي خاطرنشان كرد: اميدوارم هر بازي كه مي گذرد هواداران بيشتري را در ورزشگاه هفت تير بابل شاهد باشيم.
شكوري حمايت مسئولان باشگاه از تيم را نيز ستودني برشمرد و گفت: شايد باشگاه هنوز كم و كاستي هائي داشته باشد ولي حاج آقا حسن زاده و برادران محترم شان و همچنين تمامي عوامل باشگاه دست در دست هم نشان دادند به چيزي جز موفقيت تيم فكر نمي كنند و انصافاً تلاش شان ستودني است.
مدافع تيم خونه به خونه مازندران در پايان گفت: جا دارد از مسئولان عاليرتبه مازندران نيز تشكر كنم. در كمتر تيمي ديدم مسئولان يك استان اينگونه پشتيبان فوتبال استان شان باشند و اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد.
نقل از مازنداسپرت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار