مردم و هنرمندان مازندران با لغو اجرای مراسم شاد و هنری، ایجاد تجمع اعتراضی توسط طلاب ساروی و نمازگزاران مناطق مختلف استان با بازماندگان فاجعه منا ابراز همدردی کردند.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳ 26 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، در روزهای گذشته که خبر مرگ یک هزار و سیصد زائر خانه خدا و حضور 8 زائر فوت شده مازندرانی در لیست 137 نفره زائران مرحوم شده ایرانی، مردم کشور و هم استانی ها را متاثر کرد، بسیاری از مراسم مهم برنامه ریزی شده در نقاط مختلف مازندران لغو یا به زمان دیگری موکول شد.                      
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس که بر اساس برنامه قرار بود جمعه گذشته به صورت همزمان در 23 شهرستان مازندران برگزار شود به دلیل همدردی با کشته شدگان این حادثه لغو شد.
هنرمندان و گروه های شرکت کننده در دومین جشنواره سیاه بازی که قرار بود در نخستین هفته مهر در ساری برگزار شود با ابراز همدردی با بازماندگان فاجعه مصیبت بار سرزمین منا زمان برگزاری این جشنواره را به زمان دیگری موکول کردند.
اجرای برنامه های شاد فرهنگی و اجتماعی در مناطق مختلف استان نیز لغو شد و از طرفی مردم نمازگزار استان و طلاب حوزه علمیه مصطفی خان ساری دست به تجمع اعتراضی زدند و خواستار رسیدگی همه جانبه مسئولان دولت به این فاجعه شدند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار