در این بین برخی گمانه زنی های مسئولان در پیشگویی اقدامات استانداری نیز به نوعی آتش بیار معرکه شده است و این روند تا جایی ادامه داشته است که برخی توهین ها نیز به نماینده عالی دولت در استان روا داشته شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ 30 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، موضوع تعیین یک منطقه در مازندران برای تاسیس منطقه آزاد تجاری صنعتی در ماه های گذشته هرچند از به دلیل توسعه منطقه ای از مازندران موجب خوشحالی شده است اما این شادی پیش از موعد با برخی اقدامات معدودی از مسئولان استان به سردی گرائیده است.
پس از اینکه مسئولان دولتی و غیر دولتی بندر امیرآباد بهشهر و بندر نیمه نظامی نوشهر تلاشهایی را برای به کرسی نشاندن خواسته خود آغاز و پیگیری کرده بودند در روزهای گذشته به یکباره نام شهرهایی مانند فریدونکنار و چپکرود جویبار نیز از میدان رقابت کاذب سر در آورد.
در این بین برخی گمانه زنی های مسئولان در پیشگویی اقدامات استانداری نیز به نوعی آتش بیار معرکه شده است و این روند تا جایی ادامه داشته است که برخی توهین ها نیز به نماینده عالی دولت در استان داشته شد اما اقدام استاندار مازندران در این زمینه درخواست سه نقطه از مازندران شامل نوشهر در غرب، بابلسر در مرکز و امیرآباد بهشهر در شرق به عنوان مناطق آزاد با توجه به ویژگی های خاص این مناطق بوده است.
اخیرا نیز نامه ای از استانداری مازندران با امضای ربیع فلاح به ترکان مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان مناطق آزاد تجاری و صنعتی ارسال شده است که در آن مشی معتدل استاندار به خوبی دیده می‎شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
به نام خدا
آقایان دنبال سیاسیکاری نباشید ۹۰سال پیش هلندیها سواحل مازندران را بررسی کردند سواحل شرقی با عمق۵متر قابلیت کشتیرانی ندارد بیشتر قابلیت قایقرانی دارد.الان امیراباد به زور لایروبی روزانه کشتیهای لایروب و تخریب تالاب میانکاله سرپا است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
سلام ضمن تایید متن فوق امیدوارم احساسی و متعصبانه تصمیم گیری نشود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار