کد خبر: ۱۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ 05 March 2015
فرماندار نوشهر بر لزوم افزایش نظارت بر بازار از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت در روزهای منتهی به پایان سال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس محمدعلی قمی‌اویلی جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان نوشهر که با حضور اعضای این ستاد در محل فرمانداری نوشهر برگزار شد، اظهار کرد: شمارش معکوس در جهت خدمات‌رسانی نوروزی به مسافران و گردشگران آغاز شد و برای تحقق این امر نیاز به آمادگی و هماهنگی و همراهی تمامی دستگاه‌های شهرستان نوشهر است.

فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه امسال یک کمیته به هشت کمیته سال قبل اضافه شده است، افزود: وظایف کمیته‌های 9گانه مشخص و ابلاغیه آنها نیز صادر شد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های مجازی اقدامات خوبی برای اطلاع‌رسانی و هماهنگی از خود بر جای می‌گذارند، گفت:‌ کمیته ارزیابی و بازرسی فرمانداری نوشهر در جهت خدمات‌دهی بهتر شهرستان به مسافران کمک حال خواهد بود و نظارت‌های خود را با دقت انجام می‌دهد.

قمی‌اویلی تصریح کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت خود را بر بازار در این روزهای پایانی سال چند برابر کند و اجازه ندهد تا هر کس به بهانه حراج کردن اجناس و اقلام، مردم را به سمت خود نکشاند و اقلام و کالای بی‌کیفیت و دست چندمی به مردم فروخته نشود.

وی بر ضرورت پاک‌سازی محور شرقی نوشهر از وجود زباله‌ها، به عنوان محوری که نماد و تابلوی این شهرستان است از سوی بخشداری مرکزی و دهیاران تاکید کرد و ادامه داد: پاک‌سازی معابر و خیابان‌های سطح شهر از انباشت زباله‌ها نیز باید از سوی شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نوشهر به همزمانی نوروز 94 با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: فضاها و ورودی شهرها و روستاها باید به سمتی برود که پیام‌دهنده و نشان‌دهنده ایام فاطمیه باشد و در این باره در پارک‌ها و مجموعه‌های گردشگری امکاناتی پیش‌بینی شود.

وی تصریح کرد: در برخی از اماکن گردشگری در قالب طرح گردشگری اقدام به پخش موسیقی زنده می‌کنند که با توجه به ایام فاطمیه باید از انجام این کار خودداری شود.

قمی‌اویلی با بیان اینکه باید به گونه‌ای رفتار شود که تاثیرگذار باشیم، افزود: در مناطق تفریحی و توریستی مانند سیترا و سی‌سنگان باید برنامه‌های هدف‌دار ویژه این ایام اجرا شود.

وی به خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان پرداخت و بیان کرد:‌ اورژانس 115 به همراه امداد و نجات هلال‌احمر در ایام نوروز فعال شوند و لیست کشیک‌های، جراحان و داروخانه‌ها را آماده و به دبیرخانه ستاد خدمات سفر ارائه کنند.

فرماندار نوشهر درباره چهارشنبه آخر سال نیز اظهار کرد: چهارشنبه‌سوری یک سنت ملی است اما برخی با به‌کارگیری مواد محترقه و منفجره اقدام به کارهای خطرناکی می‌کنند که هم برای خودشان و هم برای مردم ایجاد مزاحمت و خطرات می‌کنند که در این باره نیز با هنجارشکنان برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: در سا‌ل‌های گذشته شهرستان نوشهر یکی از شهرستان‌های بدون مشکل در مراسم چهارشنبه‌سوری بود و این به خاطر همراهی و تدبیر اعضای شورای تامین شهرستان میسر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار