مسئول شورای بهداشتی بخش مرکزی بابل گفت: وضعیت بهداشتی روستاهای بابل با تشکیل کمیته شورای بهداشتی در روستاهای بخش مرکزی ارتقا می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 10 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از بابل، طاهره عبدی صبح امروز در نخستین جلسه تشکیل کمیته شورای بهداشتی روستای رمنت، اظهار کرد: با تشکیل کمیته شورای بهداشتی در روستاها درصدد هستیم، وضعیت بهداشت عمومی روستا، آب شرب، بهداشت خبازی‌ها، آرایشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها را ارتقا داده و تولید زباله در روستاها را کاهش دهیم.     
 وی با اشاره به اینکه روستاها با تولید برنج، مرکبات، گوشت سفید و قرمز و لبنیات نقش مهمی در تولید محصولات غذایی کشور ایفا می‌کنند، افزود: باید با نظارت دقیق و درست تلاش کنیم تا این محصولات با کیفیت مناسب در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.
مسئول شورای بهداشتی بخش مرکزی بابل با بیان اینکه روستای رمنت با بیش از 3 هزار نفر جمعیت یکی از روستاهای بزرگ بخش مرکزی بابل است، تصریح کرد: با توجه به ازدحام جمعیت با تشکیل کمیته شورای بهداشتی درصدد هستیم بهداشت این روستا را ارتقا دهیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: در نخستین جلسه کمیته شورای بهداشتی روستای رمنت درباره وضعیت آب شرب، دفع غیربهداشتی فاضلاب‌های خانگی، بازدید از نانوایی‌ها و اماکن عمومی، آب‌بندان‌ها و طرح تفکیک زباله برای کاهش تولید زباله بحث و بررسی شده که مقرر شد اعضای کمیته شورای بهداشتی در گام نخست با بازدید از تصفیه خانه آب نسبت به سلامت آب روستا مطمئن شوند.
عبدی درباره توجه به ارتقای وضعیت بهداشتی در سطح روستاها گفت: طی هماهنگی انجام شده از سوی بخشداری مرکزی با ادارات محیط زیست، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و معاونت بهداشتی مقرر شد کارشناسان این ادارات، بخشداری مرکزی را همراهی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار