مازندران روی نوار خسارت
آبگرفتگی در رامسر/خسارات در تنکابن/احتمال تکرار شرایط مشابه در مناطق دیگر استان/مردم مواظب وقوع سیلاب و خسارات آن باشند.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 17 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، بر اساس پیش بینی های روزهای گذشته سازمان هواشناسی بارش باران در استان مازندران از صبح امروز آغاز شده است و آمارهای اعلام شده از بارش باران در رامسر به میزان 170 میلی متر حکایت دارد.
اطلاعیه سازمان هواشناسی مدعیست با فعال شدن سامانه بارشی از روز جمعه تاکنون در مازندران شرایط و هوای بارانی در استان حاکم است و در این بین شهرستان رامسر با 170 میلی متر بیشترین میزان بارش را داشته است.
وزش باد در شهرستان نوشهر نیز 60 کیلومتر در ساعت گزارش شده است و ناپایداری جوی در مناطق غربی استان شدت بیشتری دارد.
بارندگی امروز موجب طغیان رودخانه چشمه کیله و موجب آبگرفتگی معابر اصلی و پل مرکز شهر تنکابن همچنین قطع راه ارتباطی 6 روستا از جمله آهک چال، بالابند، کلایه و پسشال و نیز آبگرفتگی روستاهای لات کنار، مازولنگاسر، خشکرود، تلوسرک، پلت کله، آله کله، خشکداران و سنگر مال این شهرستان شد.
این سامانه بارشی در حالی فردا از استان خارج می شود که در روزهای گذشته وقوع  طوفان در مازندران خسارات سنگینی را به تاسیسات زیربنایی، مزارع و باغات همچنین منازل مردم وارد کرده است اما پیش بینی های اعلام شده اغلب اوقات با شدت طوفانها مغایرت داشته است.
با وقوع طوفان یک هفته گذشته در شرق و مرکز مازندران هنوز هم سقف بیش از 450 منزل روستایی به دلیل برخورد تگرگ های سنگین خراب است و با این شرایط مردم مازندران باید هرگونه هشدار کوچک یا بزرگ هواشناسی را جدی تلقی کنند.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار