تیم فوتبال نساجی مازندران که در قعر جدول رقابت نزدیک برای بقا در لیگ برتر فوتبال را دارد به هیچ وجه بازی فردا مقابل تیم استقلال را دست کم نمی گیرد و توان بردن این تیم را دارد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹ 23 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، بازی مرگ و زندگی برای ببرهای مازندران فرا رسید و تیم فوتبال نساجی مصمم آماده پیروزی بزرگ در بازی فردا مقابل تیم استقلال است. 

 

تیم فوتبال نساجی آماده گرفتن امتیاز از استقلال  

تیم فوتبال نساجی که با توجه به نتایج خوبی که در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال کسب کرده توانسته خود را از قعر جدول نجات دهد، از ساعت ۱۹:۴۵ فردا در دیداری حساس رو در روی استقلال تهران قرار خواهد گرفت.

تیم فوتبال نساجی در ۵ دیدار اخیر خود توانسته آمار درخشانی را از خود به ثبت برساند و در فاصله ۳ هفته تا پایان مسابقات با ۲۵ امتیاز در مکان سیزدهم جدول ایستاده و تیم پیکان تنها به دلیل تفاضل گل بهتر یک رده بالاتر از شاگردان ساکت الهامی قرار گرفته است.

نساجی در ۵ هفته اخیر به ترتیب رو در روی تیم‌های سپاهان، تراکتور، ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال خوزستان قرار گرفته که شاگردان الهامی برابر سپاهان بازی خود را با نتیجه تساوی به اتمام رساندند و در مصاف با پرسپولیس هم با شکست زمین بازی را ترک کردند اما در ۳ دیدار دیگر خود توانستند ۹ امتیاز با ارزش را تصاحب کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار