کد خبر: ۱۱۷۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ 15 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر اخبار کامل انتظامی این شهرستان به این شرح اعلام شد: 

 

 

دستگيری قاتل فراری دربهشهر

 فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري عامل قتل مرد ۲۸ ساله که جسدش سوزانده شده بود، در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس،  سرهنگ "علی‌اکبر قلي پور " در تشريح اين خبر بيان داشت : ماموران پليس آگاهي شهرستان بهشهر پس از اطلاع از کشف جسد سوخته فردی در روستای گرجی‌محله رستمکلا، با تشکيل کارگروه ويژه، تلاش خود را براي حل معماي اين قتل آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات گسترده مظنون را شناسايي و با هماهنگي  قضايي در عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير کردند.

وی اظهار داشت: متهم در بازجويي هاي فني و پيچيده ماموران به قتل دوست ۲۸ساله خود اعتراف کرد و بيان داشت: با مقتول که از دوستانم بود اختلاف شخصي داشته و ابتدا با سلاح سرد وي را به قتل رساندم و جسد را با موتورش در چاله انداخته و به آتش کشيدم.

سرهنگ قلی‌پور در پايان خاطر نشان کرد : متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.
...............

 

دستگيری قاتل نوجوان 15 ساله در بهشهر

 رئيس پليس آگاهی استان از دستگيری قاتل نوجوان 15 ساله بهشهری و همدست وی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، در تاريخ 18 ارديبهشت ماه، در پی مراجعه فردي به پليس آگاهی بهشهر مبنی بر مفقود شدن فرزند 15 ساله وی ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهی استان مازندران، تصريح کرد: ماموران پليس آگاهی شهرستان با همکاری ماموران استان پس از بررسی.های اطلاعاتی و تحقيقات پليسی به يک پيرمرد 60 ساله و فردی 17 ساله مظنون شدند.

سرهنگ قيصری، خاطرنشان کرد: با اعترافات متهم به قتل اين نوجوان 15 ساله جسد وی که در شبه جزيره ميانکاله دفن شده بود کشف شد.

قيصری با بيان اين که علت تامه قتل در دست بررسی است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقيقات تکميلی پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد.

.....................

 

سارق خودرو و موتورسيکلت در رستمکلا بهشهر دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيری سارق حرفه‌ای خودرو و موتورسيکلت با 4 فقره سرقت دررستمکلا اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ "علی‌اکبر قلی‌پور " با اعلام اين خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسيکلت در رستمکلا بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 13 رستمکلا با انجام تحقيقات پليسی و بررسی صحنه‌های سرقت موفق به شناسايی سارق حرفه‌اژ در اين ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصريح کرد: با هماهنگی قضائی متهم در عملياتی ضربتی و غافلگيرانه دستگير و در بازجويی بعمل آمده تاکنون به يک فقره سرقت خودرو و 3 فقره سرقت موتورسيکلت در رستمکلا اين شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ قلی‌پور با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی و اموال به مالباختگان تحويل شد به شهروندان توصيه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمنی هنگام پارک خودرو و موتورسيکلت در خيابان و پارکينگ منازل، با استفاده از قفل فرمان فرصت را از سارقان بگيرند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار