رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در سال ۱۴۰۲، ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در جهت ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ 15 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲، ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در جهت ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی پرداخت شد.

 

ایجاد ۵۱۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نکا در سال ۱۴۰۲  

حسینی در ادامه ضمن تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: یکی از راهکارهای توانمندسازی مددجویان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کم‌بهره به منظور راه‌اندازی کسب‌و‌کار و ایجاد درآمد پایدار است.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا در بیان جزئیات تخصیص این تسهیلات افزود: از این مبلغ بالغ بر ۳ میلیارد تومان آن از سرفصل بند الف تبصره ۱۸ بوده که بیش از ۵ درصد نسبت به برنامه سال  در این سرفصل رشد داشته است.

حسینی گفت: وام‌ها در سرفصل‌های صنفی، صنعتی، دامداری، کشاورزی، خدماتی و... پرداخت گردیده است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۲۰ مورد آموزش در بخش مهارت‌آموزی و مهارت‌های عمومی کسب‌وکار در سرفصل‌های آموزشی، کشاورزی، صنفی، آرایشگری و دامداری برگزار گردید.

شایان ذکر است: تعداد ۲۲۸ خانوار از مددجویان کمیته امداد با دریافت وام و ایجاد اشتغال پایدار و کسب‌وکار با درآمد مکفی از نظر اقتصادی خودکفا شده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شده‌اند.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان نکا ۳۵۰۰ خانوار تحت حمایت بوده و از کلیه خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار