کد خبر: ۱۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۱ 09 March 2015
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف 83 فقره انواع سرقت در استان، از کشف 24 دستگاه انواع وسایل نقلیه مسروقه در این مدت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، روح‌الامین قاسمی اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی استان با انجام چندین مرحله عملیات پلیسی موفق شدند 83 فقره انواع سرقت از جمله سرقت خودرو، سرقت موتورسیکلت، سرقت داخل خودرو، سرقت منزل و اماکن عمومی، سرقت سیم برق و سرقت اماکن عمومی را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در این ارتباط ماموران با کشف مقادیر زیادی اموال و وسایل سرقتی، 9 دستگاه خودرو را به همراه 15 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف 12 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان ساری از دو سارق حرفه‌ای، از دستگیری متهمان به جیب‌بری و کش‌روزنی با 6 فقره سرقت خبر داد.

قاسمی با اشاره به روزهای پایانی سال، افزایش قاچاق و عرضه غیرقانونی محصولات و مواد محترقه و آتش‌زا در استان، از عملیات گسترده پلیس در راستای مقابله با این پدیده شوم خبر داد و افزود: ماموران انتظامی استان در دو هفته گذشته بیش از 480 هزار عدد انواع مواد محترقه را از متهمان کشف و ضبط کردند.

وی با هشدار به خانواده‌ها از آنان خواست تا مراقب فرزندان خود باشند و در ایام چهارشنبه آخر سال با رویکرد محله‌محوری به برگزاری مراسم سنتی این ایام بپردازند.

قاسمی با اشاره به اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به طور شبانه‌روز آماده دریافت هرگونه اطلاعات، اخبار حوادث و موارد مشکوک است، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با این شماره با پلیس تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار