کد خبر: ۱۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲ 09 March 2015
فرمانده انتظامی عباس‌آباد از انهدام باند سارقان و کشف اموال سرقتی به ارزش 5/1 میلیارد ریال از این باند خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، احسان‌الله کشاورزی اظهار داشت: از آنجایی‌ که شهرستان عباس‌آباد از شهرهای توریستی استان بوده و دارای ویلاهای بسیار زیادی برای اسکان مسافران است در فصل زمستان‌ اغلب خالی از سکنه بوده و از طرفی به علت عدم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی مالکان آن همواره مورد سو‌ءاستفاده سارقان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از این منازل ویلایی در چند منطقه توریستی، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و افسران تجسس کلانتری‌های سلمان‌شهر و کلارآباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد با اشاره به کشف سرنخ‌هایی از وجود باند سارقان در این مناطق، از عملیات ضربتی پلیسی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند خبر داد و افزود: ماموران با انجام تحقیقات موفق شدند محل فعالیت و نگهداری اقلام مسروقه اعضای این باند را نیز شناسایی کنند.

کشاورزی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی پلیسی موفق شدند دو متهم به سرقت از اعضای این باند به نام‌های «ایمان ـ ح» 28 ساله و «جابر ـ ر» 30 ساله را شناسایی و دستگیر کنند.

این مسئول از اعتراف متهمان تاکنون به 30 فقره سرقت خبر داد و عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اقلام مسروقه شامل لوازم و تجهیزات منزل و لوازم برقی به ارزش یک‌ میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی عباس‌آباد تاکید کرد: در بررسی علل وقوع این سرقت‌ها مشخص شد اغلب مالکان این ویلاها که مورد دستبرد قرار گرفت فاقد تجهیزات ایمنی و حفاظتی بوده و سارقان به راحتی وارد این اماکن شدند.

وی در پایان اذعان داشت: تلاش برای شناسایی دیگر اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار