فرماندار قائم‌شهر گفت: مسئولان برای رفع مشکلات، نباید از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی وعده همکاری دریافت کنند.
کد خبر: ۱۴۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 20 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، مهدی محمدی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، اظهار کرد: با وجود دو انتخابات، پایان سال حساسی را پیش‌‌رو داریم و در این زمینه باید با مدیریت دقیق اجازه ندهیم تا دیگران از وقایع مهم تاریخ کشور همانند؛ دهه مبارک فجر بهره‌برداری شخصی کنند.

فرماندار شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه اکنون شهرستان قائم‌شهر دارای دو نماینده مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: دو نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی تا هفتم خرداد ماه، سال آینده به عنوان نمایندگان قانونی حوزه‌های انتخابیه هستند و بررسی مشکلات تا آن زمان توسط آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان برای برطرف کردن بعضی از مشکلات که از طریق نمایندگان مجلس برطرف می‌شود، فقط آن را باید برای نمایندگان فعلی مجلس مطرح کنند، افزود: مسئولان برای رفع مشکلات خود نباید از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی وعده همکاری دریافت کنند.

محمدی بیان کرد: مسئولان در زمان انتخابات وظیفه سنگینی برعهده دارند و با مدیریت مناسب اجازه بهره‌برداری به  کاندیداها داده نشود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در زمان انتخابات باید اصل بی‌طرفی را در سر لوحه کار خویش انتخاب کنند، تصریح کرد: مسئولان در زمان انتخابات دقت کنند تا با رعایت قوانین، انتخابات سالم و با شکوهی در هر دو انتخابات برگزار کنند.

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در  پیگیری مصوبات دقت کنند، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اتمام پروژه‌ها باید همه تلاش خود را به کار ببرند تا اعتبارات لازم را در سطح ملی، استانی و شهرستانی دریافت کنند.

محمدی یادآور شد: با پیگیری‌های به موقع و دریافت اعتبارات لازم، می‌توانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانیم؛ تا رضایتمندی شهروندان محقق شود.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ یلدا همزمان با جشنواره مرکبات در نمایشگاه بین‌المللی مازندران در قائم‌شهر برگزار می‌شود، افزود: در شب یلدا برای نخستین‌بار، جشن بزرگ یلدا با ارائه برنامه‌های متنوع برای شهروندان قائم‌شهری برگزار می‌شود.

فرماندار قائم‌شهر در پایان با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی مرکبات برای شهرستان قائم‌شهر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم با برپایی این نمایشگاه به اهداف توسعه صادرات مرکبات دست پیدا کنیم و تا بازارهای هدف به کیفیت مرکبات مازندران پی ببرند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار