مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران از افزایش تعداد گردشگران مازندران از 20 میلیون به 35 میلیون نفر در سال خبر داد.
کد خبر: ۱۵۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 31 December 2015

به گزارش تابناک مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران نیز با اشاره به اینکه مازندران در سه مقطع تعطیلی نوروز، ایام عید فطر و تابستان شاهد بیش از 35 میلیون نفر تردد گردشگران است، افزود: این تعداد گردشگر در طول سال و ایام تعطیلی مناسبت‌ها به افزایش این آمار می‌شود.

دلاور بزرگ‌نیا با بیان اینکه با توجه به تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر کشور دستور‌العمل‌های جدیدی به ستادهای استان ابلاغ شده است، افزود: این ستاد با تشکیل 10 کمیته به ساماندهی سفر تسهیلات سفر می‌پردازد که با توجه به ادغام دو سازمان صنعت و بازرگانی، تنظیم بازار به وزارت جهاد کشاورزی تشکیل کمیته تنظیم بازار در دستور کار جهاد قرار گیرد.

وی؛ یکی از دغدغه‌های واحدهای پذیرایی در محورهای مواصلاتی این استان وجود آلاینده‌های بصری بیان و عنوان کرد: با وجود تردد کمپرسی‌ها و وجود معدان‌داران در این محورها، جلوه زیبایی را در این راه‌های ترانزیتی به همراه نیاورده است.

بزرگ‌نیا, خواستار رسیدگی و تصمیم‌گیری بر حریم این محورها در ستاد مرکز خدمات سفر شد تا این دغدغه مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط برداشته شود، گفت: با توجه به نشست اخیر با وزارت راه تصمیم‌گیری بر بازدید راه‌های مواصلاتی استان مازندران گرفته شد تا برای بهسازی بین‌راهی بررسی و صدور مجوزها برای این واحدها با ساماندهی نمازخانه‌ها و بهسازی اقدام شود.

به گزارش تابناک مازندران در آمارهای که سال گذشته مسئولان مازندران درباره حضور گردشگر در استان مطرح می کردند 20 میلیون نفر بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار