فرمانده پلیس رامسر:
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری دو قاتل که بطور جداگانه در شب یلدا و شب عاشورا مرتکب قتل شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۶۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 10 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ عزیزالله قربانی گفت: قتل اول در ساعت هشت و 30 دقیقه شب یلدا در منطقه جنگلی اشکته چال به ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر رامسر اطلاع داده شد.

وی بیان داشت: مقتول به همراه یک دستگاه خودروی پیکان خط ' نی دشت به جواهرده ' در عمق جنگل جاده فرعی جواهرده به طرح جنگلی اشکته چال نقش برزمین شده بود.


فرمانده انتظامی رامسر گفت : مراتب بلافاصله به مقام قضایی ، پلیس آگاهی و پزشکی قانونی اطلاع و پس از حضور در محل قتل ، جسد به سردخانه بیمارستان امام سجاد (ع) شهر رامسر منتقل و جستجو برای قاتل آغاز شد.


سرهنگ قربانی افزود: پلیس آگاهی همزمان تحقیقات را آغاز و در همان روزهای اولیه مظنونین شناسایی و دلایل علیه آنها جمع آوری و پس از 15روز تمامی راههای فرار مظنونین توسط کاراگاهان و مقام قضایی مسدود شد.


وی ادامه داد:در نهایت آنکه قاتل حدود 40ساله اعتراف کرد که به تحریک همسر مقتول چندین بار تصمیم به قتل گرفته بود اما فضا مهیا نشد تا اینکه در شب حادثه خودروی مقتول را تعقیب و به بهانه انتقال 10 مسافر از منطقه اشکته چال به رامسر ، خودرویم را کنار جاده پارک و در صندلی عقب خودروی مقتول قرار گرفته و پس از جلب اعتماد کاردیی که از قبل تهیه کرده بودم با اولین ضربه اورا از پای در آوردم.


فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در تشریح جزییات قتل دوم شب عاشورا در ساداتشهر رامسر نیز گفت: قاتل حدود 30 ساله بدنبال دسترسی به پول زیاد بود و اینکه بارها از مقتول شنیده بود که پول زیادی دارد این در حالی است که این موضوع واقعیت نداشت.


وی بیان داشت: قاتل برای رسیدن به رویای پول دارشدن وارد خانه شده و با ضربات متعدد چوب اورا به قتل رساند.


سرهنگ قربانی گفت: متاسفانه در هردو مورد قتل اعتماد بیش از حد مقتولان باعث این حوادث تلخ و ناگوارشد و بایدهموطنان و شهروندان در انتخاب دوست نهایت دقت را داشته و به ویژگی های همچون نجابت،اصالت ،شرافت سلامت توجه ویژه نمایند.


وی تاکید نمود: خانواده ها برای تحکیم بنیان خانواده از مراوده های بی مورد خودداری و شهروندان می توانند هرگونه اخبار و گزارش پیرامون ناهنجاری های اجتماعی را به پلیس 110 اطلاع رسانی و شماره تلفن 197 نیز نظارت بر عملکرد پلیس است.


سرهنگ قربانی گفت: خوشبختانه در سایه همکاری و تعامل همه مسولان شهرستان ، اعضای شورای تامین ، با وجود تعداد زیاد گردشگران داخلی و خارجی شهرستان رامسر از امنیت کامل برخوردار بوده و همواره مقصد نهایی گردشگران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار