معاون استاندار مازندران
معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران گفت: پایگاه رسانه‌ای مازندران در مناطق جنگی حمایت جدی می‌شود.
کد خبر: ۱۶۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 12 January 2016

به گزارش تابناک مازندارن، علیرضا یونسی در دیدار با مسئولان بسیج رسانه مازندران و فعالان رسانه‌ای استان، اظهار کرد: اقدامات رسانه‌ها در امیدآفرینی افراد جامعه قابل تقدیر است و رسانه‌ها تلاش می‌کنند که نظام به سمت پویایی و بالندگی پیش برود.

وی با اشاره به نزدیک بودن ایام دهه فجر و نیز به تبع آن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب فرهنگی جهان بود و مطالبه مردم از دولتمردان مطالبه فرهنگی بود و در دنیا این انقلاب بی‌نظیر است.

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران در ادامه با بیان اینکه تنها 6 درصد مردم در دوران انقلاب مطالبه اقتصادی داشتند، یادآور شد: 56 درصد شعارهای مردم در دوران انقلاب اسلامی فرهنگی بود و این موضوع نشان از عظمت این انقلاب اسلامی دارد.

وی اضافه کرد: بسیاری از انقلاب‌ها پس از پیروزی دچار تنش و چالش و حتی کار به فروپاشی کشیده شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به‌دلیل اهداف بلندمرتبه‌ای که داشت روز به روز در حال پویایی است.

یونسی به نقش مناسب رسانه‌ها در گسترش فرهنگ اساسی نظام اسلامی ایران نیز اشاره کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران برای به ثمر نشستن بهایی سنگینی پرداخت، رسانه‌ها نسبت به معرفی اقدامات انجام شده و نیز تلاش‌های در حال انجام اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات بسیار ارزنده‌ای که در دوران دفاع مقدس در کشور انجام شد، خاطرنشان کرد: اقدامات رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیاز است به‎صورت کامل و جامع توسط رسانه‌ها به‎خوبی منعکس شود.

معاون سیاسی‎امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: معرفت فرهنگی و شور انقلابی مردم در دوران دفاع مقدس تجلی کرد و ایثارگری‌های بسیار زیادی در این دوران انجام شد که نیاز است که رسانه‌ها در این زمینه ورود پیدا کنند.

وی با اعلام اینکه در حوزه جنگ نرم رسانه‌ها نقش اثرگذاری دارند، یادآور شد: باید تلاش کنیم ارزش‌های مناسب ایران اسلامی را به بهترین وجه در اختیار رسانه‌ها قرار داده و منعکس کنیم.

یونسی در ارتباط با ایجاد پایگاه‌ رسانه‌ای مازندران در مناطق دفاع مقدس، بیان کرد: این اقدام ارزشمند نیز مورد توجه مسئولان مازندران نیز است و حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدام بسیج رسانه و نیز خبرنگاران استان مازندران در اجرای این برنامه مهم فرهنگی قابل تقدیر است، اضافه کرد: باید تلاش کنیم که از فضای به‌وجودآمده نهایت استفاده فرهنگی شود.

معاون سیاسی‎امنیتی استاندار مازندران در پایان گفت: مازندران امکانات مناسبی برای کمک به تحقق این امر دارد و از ظرفیت استان در این زمینه به‌خوبی استفاده شود و استانداری نیز همه تلاش خویش را برای تحقق این امر در برنامه کاری خویش قرار می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار