اشتباه فردی و کم دقتی بازیکنان کاله در برخی صحنه‎ها کار دست آنها داد تا بانک سرمایه امشب با سه امتیاز سخت اما شیرین از جهنم آمل دست پر باز گردد.
کد خبر: ۱۷۳۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 31 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، در روزی که انتخابات ریاست فدراسیون والیبال در مجمع عمومی این فدراسیون برگزار و داورزنی با کسب ۴۱ رای از ۴۲ رای جمع شده، برای ۴ سال دیگر رئیس فدراسیون والیبال شد، تیم کاله نتوانست ازپس میهمان پرقدرت خود بانک سرمایه برآید.


بانک سرمایه از جهنم آمل 3 امتیاز گرفت!+ جدول


این بازی که عصر امروز با حضور پرشور علاقمدان آملی در سالن پیامبر اعظم این شهر برگذار شد اندکی پیش با پیروزی سه بر یک بانک سرمایه پایان یافت.



بانک سرمایه از جهنم آمل 3 امتیاز گرفت!



تیم کاله در این بازی پس از واگذاری دست نخست این بازی با نتیجه 25بر23 در دست دوم توانست به لطف بازی منسجمتر بازیکنان خود 26بر24 پیروز میدان شود.

آملی‎ها در دست سوم با وجود عقب افتادن امتیازهای قابل توجه موفق شد اختلاف را جبران کرده اما در نهایت با نتیجه 25بر22 دست را واگذار کرد.

در دست چهارم که میرفت با یک بازی کم اشتباه شرایط را مساوی و بازی را به دست پنجم برساند با وجود کسب امتیازات خوب در میانه‎های دست اما در نهایت اشتباه فردی و کم دقتی بازیکنان کاله در برخی صحنه‎ها کار دست آنها داد تا بانک سرمایه امشب با سه امتیاز سخت اما شیرین از سالن پرتماشاگر و در حقیقت جهنم آمل دست پر باز گردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار