استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم قرآنی:
استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم قرآنی گفت: هورمونی در بدن انسان وجود دارد که با شناسایی سلول‌های مرده ضمن از بین بردن آنها، غدد سرطانی را محو می‎کند، این هورمون فقط از راه خندیدن ترشح می‌شود.
کد خبر: ۱۷۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 06 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، امین محمدپور در همایش تحکیم بنیان خانواده که با حضور خانواده‎های رامسری برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه ما همه تربیت را وظیفه اصلی مادر می‌دانند، اما باید توجه داشت که  پدر خانواده هم به همان اندازه در تربیت فرزندان نقش اساسی دارد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها باید سبک زندگی اسلامی را الگوی خود قرار دهند و در اسلام و قرآن نیز بر روابط حسنه با فرزندان تاکید شده است، افزود: کودک در جنین مادر همه‌چیز را می‌فهمد و حتی قبل از تشکیل جنین تربیت فرزند شروع می‌ شود.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه تربیت از دو راه بینایی و شنیداری صورت می‌گیرد و خانواده‌ها در رفتار خود باید دقت لازم را داشته باشند، تصریح کرد: وقتی در یک خانواده سالم و منطقی مشکلی پیش بیاید، اعضای آن به‌هم نزدیک‌تر می‌شوند تا مشکل را حل کنند نه اینکه از هم دور شده و از مسئولیت‌های احتمالی فرار کنند.

محمدپور خانواده‌ها را به مقایسه نکردن کودکان با یکدیگر فراخواند و افزود: به اندازه توان ذهنی و جسمی به فرزندان خود مسئولیت دهید و آنها را تشویق کنید.

وی با اشاره به افزایش بیماری‌ها و اعلام اینکه 70 درصد سرطان‌ها و مشکلات جسمی و روحی به دلیل اضطراب و استرس است، بیان کرد: این عامل سبب کاهش طول عمر نیز می‎شود.

این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه همه مردم مستحق زندگی سالم هستند، گفت: هورمونی در بدن انسان وجود دارد که با شناسایی سلول‌های مرده آنها را از بین برده و غدد سرطانی را محو می‎کند، این هورمون فقط از راه خندیدن ترشح می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه رامسر نیز با بیان اینکه دشمن سعی دارد بنیان خانواده را متزلزل کند اما هنوز با ایمان و اعتقادات مردم ایران مواجه می‎شود، افزود: والدین و به‎ویژه مادران باید سعی کنند که نقش همسری و مادری آنها برگرفته از تعالیم اسلامی و الگوپذیر از زندگی حضرت زهرا (س) باشد.

علی خمیسه با بیان اینکه نقش بی‎نظیر زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قابل توصیف است، افزود: با توجه به در پیش بودن دو آزمون بزرگ راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات، نقش زنان و مادران برای ایجاد انگیزه در این میدان‎های حساس مهم است.

همایش تحکیم بنیان خانواده به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری رامسر و دعوت از خانواده‎ها به‌ویژه بانوان برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار