امام جمعه بهشهر گفت: حضور گسترده و چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقدمه مشارکت حداکثری آنها در انتخابات هفتم اسفندماه است.
کد خبر: ۱۷۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵ 11 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام 'سید عربعلی جباری' امروز پنجشنبه در اجتماع راهپیمایی کنندگان 22 بهمن شهرستان بهشهر که در پارک ملت این شهر برگزار شد، افزود : مردم ما با همین احساس وظیفه دینی در 7 انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه بار دیگر با حضور گسترده خود از ارزش های انقلاب دفاع می کنند.


رئیس شورای فرهنگی شهرستان بهشهر اضافه کرد : مردم با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری با رقم زدن مردم سالاری دینی دشمنان را مایوس خواهند کرد.


حجت الاسلام جباری شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه را برگرفته از روحیه انقلابی آنها دانست و اظهار داشت : مردم ما با این حضور حماسی و حداکثری خود نشان دادند برای حفظ خون شهدای هشت سال دفاع مقدس با کسی معامله نمی کنند و گوش به فرمان ولی فقیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند.


امام جمعه بهشهر از حضور پرشور مردم این منطقه در راهپیمایی 22 بهمن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.


راهپیمایی 22 بهمن در شهر بهشهر از چهار راه استقلال این شهر تا پارک ملت برگزار شد و با سخنرانی امام جمعه این شهر و صدور بیانیه ای در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس پایان یافت.


شهرستان 160 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران در هشت سال دفاع مقدس 800 شهید تقدیم انقلاب کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار