تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل با پیروزی مقابل آلومینیوم‌المهدی بندرعباس در در دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور به جمع چهار تیم دور نهایی صعود کرد.
کد خبر: ۱۷۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 12 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل از سری مسابقات دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور امشب در خانه میزبان آلومینیوم‌المهدی بندرعباس بود.

نماینده مازندران در این مسابقات در کوارترهای چهارگانه این بازی توانست با نتیجه 71 بر 55 با پیروزی به کار خود پایان دهد.

با توجه به پیروزی تنها نماینده مازندران در دور رفت این دوره از مسابقات که در هرمزگان پیگیری شد، با اختلاف از سد حریف جنوبی خود گذشت و با آرامش به مصاف دوباره این تیم رفت.

شهرداری آمل با سرمربیگری مسعود فلاح، مربیگری مصطفی مظلوم و سرپرستی یحیی عسگری‌پور بار دیگر توانست برای دومین بار پیاپی در مجموع دو پیروزی در دیدار پلی‌آف، به جمع چهار تیم دور نهایی صعود کند.

شاگردان حسین کامجو و رضا هنگام‌پور در آلومینیوم‌المهدی نیز با شکست مقابل شهرداری آمل برای دست‌یابی به جایگاه پنجم لیگ برتر تلاش دارند.

حبیب خمجانی ناظر و نماینده فدراسیون بسکتبال در این دیدار بود که هم‌اکنون خمجانی مسئول انجمن بسکتبال با ویلچر کشور است.

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور امسال با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی دنبال شد که در مرحله مقدماتی شهرداری آمل تیم‌هایی همانند پگاه فارس، ایثار قم و همیاری زنجان را پیش‌رو داشت.

شهرداری آمل تنها نماینده مازندران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور که سال گذشته برای نخستین‌بار به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافت و امسال نیز از امیدهای قهرمانی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار