مدیرکل گردشگری مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: جلسه معاونان گردشگری استان‌های منطقه سه کشور روز پنج‌شنبه 13 اسفند ماه امسال در ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 03 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، دلاور بزرگ‌نیا اظهار کرد: معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی با هدف مدیریت در برگزاری تورهای گردشگری داخلی و خارجی در بازدید از جاذبه‌ها و گردشگری نقاط مختلف کشور و منطبق با علایق و سلایق گردشگران برنامه‌ریزی و تعریف مسیرهای گردشگری را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: هدف از تعریف مسیرهای گردشگری این بوده تا مسافران بتوانند در طول سفر بازدید از جاذبه‌های بالقوه و کمتر شناخته شده را داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه در این راستا استان‌های کشور به 6 منطقه تقسیم شد، اضافه کرد: مازندران، تهران، البرز و قم با عنوان منطقه سه کشور نام‌گذاری شدند.

بزرگ‌نیا به برگزاری جلسه معاونان گردشگری استان‌های منطقه سه کشور به همراه مشاور امور استان‌های معاونت گردشگری و معاونت دفتر تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری روز پنج‌شنبه 13 اسفند ماه امسال در ساری اشاره و اظهار کرد: در این جلسه مسیرها و تورهای گردشگری تدوین شده و پس از آن به شکل کتابچه‌ای چاپ شده و در اختیار افراد علاقه‌مندی که قصد بازدید از جاذبه‌های گردشگری به شکل تور و یا به‌صورت فردی دارند، قرار می‌گیرد.

وی افزود: مسیرهای گردشگری مازندران نیز تعیین و در این جلسه ارائه شده و پس از تصویب به‌صورت کتابچه در اختیار گردشگران و دفاتر خدمات مسافرتی قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در پایان با اعلام اینکه مازندران به‌عنوان استان محور منطقه سه کشور از سوی معاونت گردشگری کشور انتخاب شده است، گفت: معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور و معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی مازندران نیز سرپرستی گروه را برعهده دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار