بر اساس آمارهای غیررسمی تعداد منازلی که در مازندران به مسافران اجاره داده میشود به مرتب بیش از این میزان است که برخی ممانعت‎ها برای پیوستن به این طرح ملی در بین مالکان طرح ها وجود دارد اما شرایط فعلی ساماندهی به مراتب بهتر از گذشته است.
کد خبر: ۲۰۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 19 March 2016


به گزارش تابناک مازندران، هوشنگ مرادی مجری طرح ملی خانه مسافر در مازندران گفت: تا پایان امسال 7 هزار واحد خانه مسافر شناسایی شدند که 130 کیوسک به عنوان مراکز اطلاع رسانی با کاورها و علائم و مدارک مشخص در همه مناطق گردشگری مازندران ایجاد شد.

مرادی ادامه داد: تاکنون بالغ بر هزار واحد اقامتی شناسایی شده پروانه فعالیت از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت کرده اند و بر اساس مصوبه هیئت وزیران 6هزار واحد دیگر نیز باید دارای مجوز شوند تا اهرم های نظارتی قویتری برای ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی فراهم شود، شهرهای غرب مازندران شامل رامسر، چالوس، کلاردشت، نوشهر و سلمان شهر بیشترین تعداد منازل و افراد شناسایی شده در این طرح را دارند و در منطقه مرکزی و شرق استان نیز ساری پیشتاز است.

به گزارش تابناک مازندران، بر اساس آمارهای غیررسمی تعداد منازلی که در مازندران به مسافران اجاره داده میشود به مرتب بیش از این میزان است که برخی ممانعتها برای پیوستن به این طرح ملی در بین مالکان طرح ها وجود دارد اما شرایط فعلی ساماندهی به مراتب بهتر است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار