شهردار بهشهر
شهردار گفت: طرح ممیزی اطلاعات املاک و ساختمان در بهشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۰۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 06 April 2016
 به گزارش تابناک مازندران، حمیدآزموده با اشاره به اهمیت طرح ممیزی اظهار کرد: این طرح یکی از مهمترین فعالیت شهرداری جهت بروزرسانی پایگاه اطلاعات املاک در مدیریت شهری بوده که شامل اطلاعات املاک، ساختمان‌ها، واحدهای صنفی و... است و توسط گروه‌های ویژه و آموزش‌ دیده انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هر پنج سال املاک باید ممیزی شوند و سال 65 تاکنون سه مرحله اخذ آمار از شهر بهشهر انجام شد، افزود: این طرح در تدوین برنامه‌های شهری و اجرای تصمیمات درست در تقسیم امکانات شهری نقش بسیار مهمی دارد، زیرا برنامه‌ریزی‌های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق انجام می‌شود.

 

شهردار بهشهر با اشاره به آمار سال‌های گذشته در این شهر خاطرنشان کرد: سال 65 با اجرای طرح ممیزی در بهشهر جمعیت 21 هزار نفر با تعداد خانوار 11 هزار و 27 و 9 هزار پرونده ثبت شد که 18% این خانوار فاقد مسکن و اجاره‌نشین و متوسط رشد سالانه آن 48/4 درصد بود.

 

این مسئول ادامه داد: در سال 75 جمعیت بهشهر به 71694 نفر رسید که ناشی از مهاجرت بود و تعداد کل خانوار 15747 ثبت شد، در سال 1385 جمعیت شهر بهشهر 93235 نفر رسیده یعنی رشد جمعیت آن نسبت به سال 75، 6/1 برابر شده است كه ناشی از مهاجرت بیشتر مردم شهرستان به نقاط مختلف شهری و ساخت‌وسازهای غیرمجاز است.

 

وی در پایان گفت: هم اکنون بهشهر با 105 هزار جمعیت شهری دارای 40 هزار خانوار بوده که در طرح ممیزی املاک مورد بررسی قرار می‌گیرد و از شهروندان درخواست می‌شود در اجرای تهیه شناسنامه شهری، شهرداری را یاری کنند.


بلاغ


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار