با هدف معرفی جاذبه‌های تفریحی استان
سامانه برنامه‌ریز سفر به استان مازندران به منظور معرفی جاذبه ‌های گردشگری، تفریحی، مراکز خدماتی توریستی و اقامتی استان با حضور جمعی از فعالان حوزه گردشگری به ‌صورت رسمی رونمایی شد.
کد خبر: ۲۱۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲ 11 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمدجواد رفیع‌پور، مدیر پروژه «بزنیم بیرون» در مراسم رونمایی از سامانه برنامه‌ریز گردشگری استان مازندران اظهار کرد: پس از استقبال گسترده علاقه‌مندان از راه‌اندازی سامانه برنامه‌ریز گردشگری در استان‌های همجوار پایتخت، پرتال جامع گردشگری استان مازندران همزمان با ورود مسافران نوروزی به صورت رسمی آغاز به‌کار کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی سامانه برنامه‌ریز گردشگری استان مازندران کلیه مسافران می‌توانند اطلاعات کاملی درباره جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی، تفریحی و مراکز خدماتی، توریستی و اقامتی استان در اختیار داشته باشند و از این طریق نسبت به برنامه‌ریزی سفر خود اقدام کنند.

مدیر این پروژه اضافه کرد: در حال حاضر بخش مازندران پرتال «بزنیم بیرون» در شش بخش کلی شامل «طبیعت‌گردی»، «هنرگردی»، «تاریخ‌گردی»، «گردشگری مذهبی»، «چطوری بخریم؟» و «کجا بمونیم؟» راه‌اندازی و در قالب ۴۶ دسته‌‌ متنوع به معرفی کامل جاذبه‌‌ها، ظرفیت‌ها و خدمات گردشگری این استان می‌پردازد.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های کمتر شناخته شده توریستی مازندران به مسافران تاکید کرد: این سامانه با تکیه بر اشتغال‌زایی در استان مازندران و ترویج بوم‌گردی به معرفی جاذبه‌های اکوتوریستی، فرهنگی و تاریخی استان پرداخته است. همچنین مخاطبان می‌توانند با استفاده از سرویس «برنامه‌ریز گردشگری استان مازندران» اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان را بر مبنای هزینه مدنظر، زمان موردنیاز و بخش‌های مورد علاقه خود شناسایی کرده و اطلاعات جامعی از نحوه بازدید اماکن به دست بیاورند.

رفیع‌پور ادامه داد: در این سامانه اطلاعات کاملی از هر مکان از قبیل مشخصات و ویژگی‌ها، اطلاعات تماس، جانمایی روی نقشه، نحوه دسترسی به مکان مورد نظر با خودروی شخصی، نحوه و محدودیت‌های استفاده، پیشنهادات ویژه، تاریخچه، سیمای عمومی، زمان مناسب بازدید، گالری تصاویر و… در قالبی جدید و مخاطب‌پسند در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

به گفته وی صاحبان مشاغل و بنگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری، تفریح و اوقات فراغت می‌توانند اطلاعات خود را به صورت رایگان از طریق پرتال «بزنیم بیرون» در اختیار شهروندان قرار دهند.

گفتنی است، بخش مازندران پرتال «بزنیم بیرون» از امروز در تارنمای www.bezanimbiroon.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار داشته و بزودی با ارائه خدمات متنوعی در قالب اپلیکیشن‌های موبایل، خدمات گسترده‌تری را به مخاطبان ارائه خواهد داد.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار