مدیر کمیته امداد سوادکوه
مدیر کمیته امداد امام خمینی سوادکوه گفت: روحانیون و علما از منابر دینی خود برای هدایت فعالیت‌ها و کمک‌ به افراد زیرپوشش و پشتیبانی از محرومان استفاده کنند.
کد خبر: ۲۱۱۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 12 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمود‌ضیا سراجی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دینی و قرآنی کمیته امداد این شهرستان با اشاره به لزوم همکاری گسترده بین ادارات دینی و فرهنگی، گفت: تعامل اداره تبلیغات اسلامی و کمیته امداد برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی گسترده و قابل توجه است.

وی با بیان اینکه فعالیت کمیته امداد امام خمینی در راستای آموزه‌های دینی و قرآنی و براساس نظر ولی فقیه اداره می‌شود، افزود: روحانیون و علما از منابر دینی خود برای هدایت فعالیت‌ها و کمک‌ها به سمت افراد زیرپوشش کمیته امداد و پشتیبانی از محرومان جامعه استفاده کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند در دست‌یابی به اهداف خود که در راستای کمک و پشتیبانی از محرومان، اشتغال‌آفرینی برای افراد زیرپوشش و خود‌کفایی آنان است، موفق شود، خاطر‌نشان کرد: دوری از آموزه‌های دینی و قرآنی سبب افزایش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه می‌شود و گسترش فعالیت‌های قرآنی و دینی باید در دستور کار قرار داشته باشد.

سراجی از برگزاری طرح آموزش قرائت قرآن در بین افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی خبر داد و گفت: از اردیبهشت‌ماه امسال کلاس قرائت قرآن برای علاقه‌مندان زیرپوشش کمیته امداد با همکاری کانون قرآن تبلیغات اسلامی در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزار می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار