فرماندار بهشهر
فرماندار بهشهر گفت: آموزش‌وپرورش به‌تنهایی نمی‌تواند بار تعلم و تربیت به دوش بکشد و باید دستگاه‌های اجرایی کمک‌کار این نهاد باشند امااین نهاد پیش‌قراول تحقق شعار سال باشد.
کد خبر: ۲۱۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 13 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید خالق سجادی  در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بهشهر اظهار داشت: در مراسم بزرگداشت مقام معلم ارزش‌ها و قداست معلمان حفظ شود و علاوه بر بحث معنوی مقام والای معلم، به مسائل مادی نیز توجه شود.

وی افزود: قدردانی از مقام ارزشمند معلمان، وظیفه اخلاقی و مهم ما است چراکه آموختن را از همین معلمان و در همین کلاس‌های درس فراگرفتیم و امروز هر چه داریم از تلاش معلمان دیروز ما است که باید در بزرگداشت این هفته تلاش وافری انجام شود.

فرماندار بهشهر با تأکید بر اینکه برنامه‌های این هفته باید باشکوه و درشان و منزلت معلم برگزار شود از همان دستگاه‌های اجرایی خواست تا در این راستا برنامه تعریف کرده و با برنامه وارد شوند.

سجادی با اشاره به شعار سال « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و تحقق آن گفت: تحقق شعار سال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیازمند همکاری، مشارکت و همدلی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف است و در همین راستا آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهاد آموزشی و تربیتی باید در این زمینه جلوتر از بقیه حرکت کرده و قدم‌های اولیه را بردارد و پیش‌قراول تحقق شعار سال باشد.

مدیر آموزش‌وپرورش بهشهر نیز با تأکید بر برنامه‌ریزی مناسب برای بزرگداشت هفته معلم یادآور شد: ستاد و کمیته‌های مختلف این هفته شکل‌گرفته و بر اساس وظیفه پیش‌بینی‌شده برای این کمیته، برنامه‌ریزی انجام و برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

قربانعلی اصغری با تأکید بر نقش محوری و اساسی معلمان، افزود: هدایت جامعه بر عهده معلمان است که بزرگداشت مقام معلم درواقع بزرگداشت علم و آگاهی است که امیدواریم در این راستا تلاش شود.

حمید آزموده شهردار بهشهر نیز از برگزاری برنامه متمرکز تجلیل از مقام معلم، روز کارگر و اعیاد رجب و شعبان در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و گفت: معلمان حق بزرگی بر ما دارند و ما هرچه داریم زا آنان است و شهرداری بهشهر در فضاسازی و تجلیل از معلمان در هفته معلم با برنامه‌ریزی خاص وارد می‌شود.

عبدالجواد رحمانی خلیلی شهردار خلیل شهر نیز با اشاره به جلسات متمرکز انجام‌شده توسط شهرداری افزود: آمادگی کامل برای برگزاری جشنی درخور و شأن معلمان شهر در خلیل شهر وجود دارد و امیدواریم بزرگداشت مقام معلمان به‌عنوان افراد انسان‌ساز که ما را از جهالت به‌سوی نور هدایت کردند در طول سال استمرار داشته و موردتوجه قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار