رئیس پلیس‌راه مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته‌جاری در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه اعمال می‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 03 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه در روزهای پایانی هر هفته در محورهای مازندران اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ کماکان از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 17 اردیبهشت ماه جاری تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 اردیبهشت‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 دقیقه روز جمعه 17 اردیبهشت تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 18 اردیبهشت از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز اشاره کرد و ادامه داد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 15، پنج‌شنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت از این محور ممنوع اعلام شده است.

این مسئول اضافه کرد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه 15 و جمعه 17 اردیبهشت‌ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

محمدنژاد یادآور شد: به‌دلیل انجام عملیات بهسازی محور هراز از ساعت 20 تا 5 بامداد روزهای شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته مسدود بوده که این محدودیت تا پایان اردیبهشت اعمال می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار