کد خبر: ۲۲۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 05 May 2016
شهردار بابل با اشاره به اینکه کودکان سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند، گفت: کودکان کار بابل ساماندهی می‌شوند.

به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حسین بیژنی صبح امروز در جشن بزرگ مبعث ویژه کودکان که در حاشیه ششمین جشنواره ملی بهار نارنج با حضور عمو امید، کودکان، نونهالان و والدین آنان در پارک نوشیروانی بابل برگزار شد، اظهار کرد: این جشن فرصتی است برای ما بزرگ‌ترها تا ضمن ارج نهادن به حضور کودکان در جامعه، عشق و علاقه خود را بیش از پیش به کودکان ابراز کنیم.

وی با اشاره به اینکه کودکان به‌عنوان فرشتگان آسمانی به عشق و توجه زیادی نیاز دارند، افزود: باید کودکان را با مهارت‌های زندگی آشنا و فرهنگ صلح و دوستی را در جامعه ترویج کرد، چرا که هر اقدامی در این زمینه باید از سنین کودکی انجام و در میان کودکان تبلیغ و اجرا شود.

شهردار بابل با بیان اینکه هیچ کودکی نباید از تبعیض رنج ببرد، تصریح کرد: زمانی که در رابطه با کودک تصمیم‌گیری می‌شود باید منافع عالیه آنان در رأس قرار گیرد، کودکان حق حیات داشته و باید رشد کنند، کودکان حق دارند آزادانه عقاید و نظرات خود را ابراز کنند.

این مسئول در پایان از ساماندهی کودکان بی‌خانمان در بابل خبر داد و گفت: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر بابل امسال بیش از 500 میلیون تومان برای احداث گرم‌خانه برای کودکان بی‌خانمان اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار