کد خبر: ۲۲۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 05 May 2016
منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی امنیت و آسایش در مملکت اسلامی را به برکت ولایت فقیه و وجود پیروان ولایت و امامت دانست و گفت: امروزه بزرگ‌ترین آفت در ممالک اسلامی پیروی از جریانات انحرافی است.

به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در مراسم جشن مبعث پیامبر اسلام در حسینیه نوری‌های مقیم آمل، اظهار کرد: مبعث یکی از بزرگ‌ترین عید مسلمانان است که در آن خداوند با مبعث رسول اکرم رسالت را برای همیشه تمام کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه خداوند رسالت را بر پیامبر (ص) به اتمام رساند ولی هزاران باب برای مسلمانان باز شد.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه پیامبر (ص) اسوه بزرگی است که در کودکی عزیزان زندگی خود را از دست داد، تصریح کرد: در سنین جوانی رسول اسلام (ص) رنج مهاجرت کشید و با آئین ابراهیمی در غار حرا به عبادت خداوند مشغول شد تا همه افراد جامعه را درک کند.

این مسئول با بیان اینکه خداوند بار سنگین امانت را بر دوش بهترین مخلوق خود قرار داد، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) در طول 23 سال از رسالت خطیر خود می‌خواست اسلام را به‌عنوان دین جهانی مطرح کند و تمدن‌ساز شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه پس از آتش‌سوزی در حسینیه روستای اهلم از این مکان بازدید داشتم، یادآور شد: با توجه به سوختن همه اشیای داخل حسینیه، به قرآن کریم آتش صدمه‌ای وارد نشد که جای درک و تأمل فراوان دارد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام (ص) برای یکتاپرستی در عصر خود و عصرهای آینده بت‌پرستی را از بین برد، بیان کرد: ایشان به مردم آن زمان اعلام کردند که روزی را از بت‌های سنگی و چوبی نخواسته و از خداوند بخواهند.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه رسول خوبی‌ها در زمانی که زنده به گور کردن دختران بسیار رایج بود با به‌ دنیا آمدن حضرت فاطمه (س) تحول نوین ایجاد کرد، گفت: ایشان تحول را از درون خود آغاز کرده و با تبدیل به امین شدن در بین مردم، کار را آغاز کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه امروزه اسلام در دنیا عالم‌گیر است، یادآور شد: بعد از پیامبران، معصومان و امامان برای هدایت بشر وارد میدان شدند و در زمان غیبت امام معصوم، ولایت فقیه هدایت‌کننده بشریت به‌سوی پیشرفت و ترقی است.

اسماعیلی با اشاره به اطاعت از ولایت فقیه در زمان حاضر، اظهار کرد: باید همیشه گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

وی با اشاره به اینکه پیشی گرفتن از اهل بیت (ع) و معصومان باعث می‌شود تا راه را گم کنیم، خاطرنشان کرد: عقب ماندن از راه معصومان نیز ضلالت به همراه دارد.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی امنیت و آسایش در مملکت اسلامی را به برکت ولایت فقیه و وجود پیروان ولایت و امامت دانست و بیان کرد: امروزه بزرگ‌ترین آفت در ممالک اسلامی پیروی از جریانات انحرافی است.

این مسئول در پایان گفت: با برقراری عدالت در جامعه همه چیز در جای خود قرار می‌گیرد، پس باید همه در راستای ایجاد عدالت گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار