علیرغم قول مسئولین؛
در حالیکه مسئولین استان مازندران در نشست های خبری از حل شدن پرداخت مطالبات کارگران نساجی خبر داده و با گرفتن عکس هایی به هنگام دادن حقوق معوق کارگران این واحد تولیدی این گونه اعلام کرده بود که مشکل حقوق های...
کد خبر: ۲۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 16 April 2015
در حالیکه مسئولین استان مازندران در نشست های خبری از حل شدن پرداخت مطالبات کارگران نساجی خبر داده و با گرفتن عکس هایی به هنگام دادن حقوق معوق کارگران این واحد تولیدی این گونه اعلام کرده بود که مشکل حقوق های معوق حل شده دیروز تعدادی از کارگران نساجی شماره یک که یکی از مجموعه های نساجی مازندران می باشد به دلیل عدم دریافت حقوق اسفند ماه خود در مقابل استانداری مازندران تجمع کردند .
به گزارش تابناک ، این کارگران دلیل تجمع خود را چند روز قبل هم در مقابل فرمانداری قائمشهر انجام داده بودند مطرح شدن شایعه واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی و همچنین نگرفتن حقوق اسفند ماه اعلام کردند .
البته این کارگران علت مخالفت با خصوصی سازی این کارخانه را سابقه قبلی این کارخانه در خصوصی سازی اعلام که 17 سال قبل این کار انجام که با شکست مواجه شده بود .
یاد آور می شود کارگران کارخانه نساجی شماره یک نزدیک به 200 نفر بوده که در بخش های ریسندگی ، مقدمات بافندگی و بافندگی فعال است .
منتشر نشده  ویرایش  حذف 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار