کد خبر: ۲۳۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱ 02 June 2016
رئیس هلال احمر نوشهر از اعزام دو تیم پشتیبانی امداد و نجات به مناطق سیل‌زده امروز در بخش کجور خبر داد و گفت: در سیل دیروز کجور به 80 خودرو و 6 واحد مسکونی گرفتار امدادرسانی شد.

به گزارش تابناک مازندران، امیرحسین عسگرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل روز گذشته و امروز در بخش کجور، اظهار کرد: این سیل بر اثر بارش‌های ناگهانی و شدید بهاری به وقوع پیوسته است و طی آن نیروهای پایگاه امداد و نجات بخش کجور بلافاصله در مناطق سیل‌زده حاضر و اقدام به امدادرسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با بیان اینکه در سیل روز گذشته کجور تعداد 80 خودروی گرفتار در سیل جاده‌ای توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر نوشهر و کجور رهاسازی و نجات داده شدند، تصریح کرد: ساعتی قبل نیز بار دیگر بارش‌های شدید و ناگهانی باران در بخش کجور سبب جاری شدن سیل در مسیر روستای «هزارخال» به «شاه‌ناجر» و چند روستای دیگر بخش کجور شد.

وی تصریح کرد: سیل امروز سبب اختلال در رفت و آمد خودروها در مسیر شد که با حضور به موقع نیروهای امداد و نجات هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها، مسیرها بازگشایی و تردد در آن به صورت عادی در جریان است.

عسگرزاده با بیان اینکه نیروهای امدادی هلال احمر تا نیمه شب گذشته در مناطق سیل‌زده کجور حضوری فعال داشتند، گفت: سیل دیروز سبب آبگرفتگی 6 واحد منزل مسکونی به همراه 24 تن از ساکنان آن شد که در این رابطه تعداد 12 تخته موکت، 6 ست ظروف، 6 دستگاه چراغ والور، 6 ست بهداشتی، 6 بسته البسه، 48 قوطی کنسرو لوبیا، 48 تخته پتو بین آسیب دیدگان از این سیل در بخش کجور توزیع شد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار