کد خبر: ۲۴۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳ 03 June 2016
رانندگان تانکرهای تخلیه فاضلاب با اشاره به اینکه مسؤولان ارزشی برای جایگاه این صنف قائل نیستند، از اقدامات شهردار بابل تقدیر کردند.

به گزارش تابناک مازندران، امروزه دفع نشدن بهداشتی فاضلاب شهری یکی از مشکلات اساسی شهروندان بابلی است که تاکنون هیچ مرجعی نسبت به رفع این مشکل اقدام نکرده است.

علاوه بر دفع نشدن بهداشتی فاضلاب، بی‌توجهی و بررسی نشدن مشکلات متولیان تخلیه فاضلاب‌های خانگی از دیگر مشکلاتی است که رانندگان این صنف با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

شهردار بابل که صبح امروز به‌ منظور بررسی مشکلات و ساماندهی رانندگان تانکرهای تخلیه فاضلاب بابل در جمع آنها حضور یافت.

یکی از رانندگان تانکرهای تخلیه فاضلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، گفت: امروز بعد از 27 سال سابقه احساس می‌کنم در این شهر، مسؤولانی هم حضور دارند که ناظر کارهای ما هستند.

صمد صالحی افزود: از سال‌های گذشته پیگیر جلسات مشترک با مدیران و شهردار وقت بابل برای بررسی مشکلات این صنف بودیم که متأسفانه با پیگیری‌های متعدد، مسؤولان حتی حاضر نشدند طی یک جلسه با ما نشست داشته باشند.

وی با بیان اینکه کار ما بی‌ارزش نبوده و اگر شغل ما نبود مردم با مشکل مواجه می‌شدند، از اقدام شهردار بابل تقدیر کرد و گفت: تنها چیزی که بر زبانم جاری می‌شود تقدیر از این مسؤول است.

دیگر راننده تخلیه فاضلاب به خبرنگار فارس، گفت: رانندگان این صنف از امنیت شغلی و جانی برخوردار نیستند، اما تاکنون متولی برای رفع مشکلات ما وجود نداشت.

علی توری با اشاره به اینکه حتی محلی برای تخلیه فاضلاب در بابل وجود ندارد، افزود: بارها به شرکت آب و فاضلاب مراجعه کرده و مشکلات خود را مطرح کردیم، اما تاکنون هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در مراجعه به ارگان‌های مختلف، مسؤولان مانند توپ فوتبال ما را به ادارات دیگر پاس می‌دادند؛ دریغ از اینکه مشکلی از ما رفع شود.

توری ادامه داد: ما هم مخالف تخریب محیط زیست هستیم، اما وقتی مکانی برای تخلیه فاضلاب نداریم به اجبار باید محیط زیست را آلوده کنیم که این امر ناشی از بی‌مسؤولیتی و بی‌برنامگی مدیران شهری است.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار