کد خبر: ۲۴۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴ 06 June 2016
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه محورهای ارتباطی استان جزء شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه است، گفت: ارتقاء و تعریض در محورهای استان نگاه ملی را می‌طلبد.

به گزارش تابناک مازندران/حیدر نوروزی در بازدید از پروژه‌های در دست اجرا و محورهای ارتباطی غرب استان به‌ویژه رامسر، با اشاره به اینکه ارتقاء و تعریض در محورهای مازندران نگاه ملی را می‌طلبد، اظهار کرد: محورهای ارتباطی این استان جزو شاهرگ‌های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله رامسر، نوشهر، چالوس و ... می‌طلبد تا راه‌های ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه افزایش ارتقاء ایمنی راه‌های غرب مازندران پرشتاب پیش می‌رود، گفت: غرب استان به‌دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه‌های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی‌شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می‌کنند.

این مسؤول با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های مازندران به‌منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی، بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های این استان به‌ویژه جاده‌ها، در دستور کار دولت قرار دارد.

نوروزی درباره دیگر اقدامات ایمن‌سازی در محورهای غرب استان، گفت: اجرای روکش آسفالت، اجرای خط‌‌کشی سراسری، نصب نیوجرسی و انواع علائم، ترمیم و احداث دیوارهای ضامن، احداث گارد بلوک و مرمت ابنیه‌های فنی محورهای غرب استان و محور ارتباطی کندوان از جمله اقدامات وسیع این اداره‌کل در بخش ایمن‌سازی محورها بوده که به اجرا در آمده است.

محورهای ارتباطی جنت‌رودبار، جواهرده و پروژه‌‎های مسکن مهر رامسر از جمله مکان‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار