کد خبر: ۲۵۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 30 June 2016
مدیرعامل پست کشور با اشاره به اینکه زمینه توسعه فعالیت پست در کشور باید فراهم شود، گفت: بخش مالی و الکترونیکی پست نیاز به ارتقاء دارد.

به گزارش تابناک مازندران، حسین مهری بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید پست مازندران، اظهار کرد: زمینه توسعه فعالیت پست در کشور باید فراهم شود.

وی با اعلام اینکه در ارتقای فعالیت پست هزینه‌ها کاهش می‌یابد، تصریح کرد: برای عبور از پست سنتی 20 سال تأخیر داشتیم.

مدیرعامل پست کشور با اعلام اینکه برای عبور پست از سنتی به نوین باید تلاش بیشتری انجام شود، گفت: در عرصه تکنولوژی باید به صورت جدی‌تر و منسجم فعالیت داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه در فعالیت پست جدید باید در حوزه الکترونیک، مباحث مالی و ساختار اتفاقات مناسبی ایجاد شود، تصریح کرد: در مباحث مالی و الکترونیکی باید به صورت جدی‌تر ورود داشته باشیم.

مهری با بیان اینکه پست نوین دارای سه وجه الکترونیکی، مالی و جسمی  است، افزود: در کشور هنوز در دو حوزه مالی و الکترونیکی پست اتفاقی نیفتاده است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر از فضای مجازی برای ارتقای خدمات بیشتر در پست باید استفاده شود، گفت: زمینه‌ای فراهم شود تا باغداران، کشاورزان و تولیدکنندگان از این فضا برای معرفی کالاهای خود استفاده کنند.

مدیرعامل پست کشور ادامه داد: با استفاده از خدمات پست باید برنامه‌ریزی برای معرفی و انتقال تولیدات کشاورزان، باغداران و تولیدکنندگان فراهم شود.

این مسؤول تأکید کرد: در شبکه ارتباطی پست باید تغییرات ایجاد شود و اگر این اتفاق ایجاد نشود، پست به‌شدت دچار مشکل می‌شود.

مهری با اعلام اینکه اقدامات مناسبی در سطح پست مازندران در دو سال انجام شد، گفت: روند ارتقای خدمات پست در استان باید به صورت جدی‌تر ایجاد شود.

به گزارش فارس، در این مراسم علی‌اصغر قاسمیان تودیع و اسماعیل بوداغی به‌عنوان مدیرعامل جدید پست مازندران معارفه شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار