کد خبر: ۲۶۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 24 July 2016
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگيري اعضای باند سارقان منزل و کشف بیش از 32 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

ولی الله گنجیان مقدم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با بررسی مناطق جرم خيز و محل هايی که امکان حضور سارقان وجود داشت، اقدام به گشت زنی در این محدوده ها و مناطق جرم خیز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران در زمان گشت زني در یکی از خيابان های شهر، به سه نفر که با مشاهده پلیس پا به فرار گذاشتند، مشکوک شدند و در اقدامی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

گنجیان خاطر کرد: این افراد که خود را در دست قانون گرفتار دیدند، سعي کردند با اظهارات ضد و نقيض خود را بي گناه جلوه دهند که با هوشیاری ماموران پلیس با انجام تحقیقات فنی از این افراد به سرقت از منازل مختلف اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در ادامه تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 32 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس روانه زندان شدند.

گنجیان در پايان از مردم خواست منازل خود را به انواع تجهيزات حفاظتي و ايمني ضد سرقت مجهز و در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به پليس 110 اعلام کنند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار