امام جمعه آمل:
امام جمعه آمل با اشاره به وجود امام‌زادگان و بقاع متبرکه از تبدیل این شهرستان به عنوان قطب فرهنگی مازندران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 15 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی امروز در جلسه اجرای برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان با بیان اینکه هم‌اکنون وحدت و همدلی بین تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برقرار است، اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه مسئولان شهرستان خدمت‌گذاری به مردم است و خود را خدوم مردم آمل می‌دانند.
 
وی با تاکید براینکه با شروع فعالیت در دفتر امام جمعه آمل برگزاری نخستین یادواره شهدای این شهرستان در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: این یادواره با حضور حجت‌الاسلام خاتمی خطیب سخنران نماز جمعه تهران و با استقبال پرشور مردم شهرستان در مصلی قدس آمل برگزار شد.
 
مرتضوی ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف روحانیت این شهرستان توجه بر امور فرهنگی و مذهبی با استعانت از بیانات علامتین بوده که با هماهنگی حوزه علمیه دفتر حضرت آیت‌الله جوادی‌آملی در مرکز شهر راه‌اندازی شد.
 
امام جمعه آمل تاکید بر ایجاد قطب فرهنگی در بقاع متبرکه این شهرستان با ورود نهاد اوقاف و امور خیریه شهرستان کرد و گفت: آمل با جایگاه فرهنگی و قدمت دیرینه آن، با وجود مفاخر، فضلای علمی و دینی می‌تواند به قطب فرهنگی استان و حتی کشور تبدیل شود.
 
وی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حرمت بزرگان دینی مرمت و بازسازی بقعه متبرکه میرقوام‌الدین مرعشی به‌عنوان بنیانگذار حکومت شیعه در آمل را در دستور کار قرار داریم.
برچسب ها: امام جمعه آمل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار