با اعلام گزینه دولت برای وزارت ورزش؛
باید برنامه های وزرای پیشنهادی به طور دقیق بررسی شود اما در حالت فعلی با توجه به فضای مجلس به نظر می رسد وزرای پیشنهادی کار سختی برای گرفتن رای اعتماد در مجلس نداشته باشند.
کد خبر: ۳۱۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 23 October 2016
"ورزش سه"، میر حمایت میرزاده، نماینده مردم مغان با اعلام شدن نام مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر وزرش و جوانان گفت:« وزاری پیشنهادی به مجلس برای سه وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان دارای کارنامه خوبی هستند و در این میان نظر مجلس نیز همکاری و مساعدت با دولت است.»
 
    میرزاده در ادامه افزود: «البته باید برنامه های وزرای پیشنهادی به طور دقیق بررسی شود اما در حالت فعلی با توجه به فضای مجلس به نظر می رسد وزرای پیشنهادی کار سختی برای گرفتن رای اعتماد در مجلس نداشته باشند. سه وزارت خانه فوق از اهمیت بالایی برخوردار است و نمایندگان مجلس نیز نظرشان بر همکاری با دولت است.»
 
گفتنی ست  سلطانی فر متولد 1338 دکترای علوم اجتماعی فوق لیسانس علوم سیاسی است وی در سه استان معاون سیاسی بوده استانهای هرمزگان ، همدان و شیراز. در استانهای اراک ، زنجان و گیلان استاندار بودهاست . ضمنا سابقه دو سال قائم مقامی سازمان تربیت بدنی را در کارنامه دارد .
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار