سرمای غافلگیرکننده هوا که از روز گذشته در مازندران آغاز شده در بسیاری از شهرها با بارش برف همراه بوده و برای دقایقی شهرهای مختلف مازندران را سفیدپوش کرد.
کد خبر: ۳۳۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۵ 23 November 2016
 به گزارش تابناک مازندران،  از نخستین روز آذر‌ماه امسال در مازندران و استان‌های شمالی کشور شاهد بارش برف و باران بودیم که طی روز گذشته بارش برف در ارتفاعات جنگلی و کوهستانی باعث سفیدپوش شدن طبیعت شده است.
 
از صبح امروز سرمای غافلگیرکننده هوا در شهرهای مختلف غرب و شرق مازندران باعث شده تا مردم در دومین روز آذر‌ماه امسال ورود جو سرد و آغاز هوای زمستانی در پائیز را احساس کنند.
 
صبح امروز بارش برف برای دقایقی شهرهای مختلف مازندران را سفیدپوش کرد و این مهم در شهرستان آمل نیز باعث لطافت و زیبایی هوا شد.
 
از روز گذشته تاکنون بارش باران در این شهرستان به‌صورت مستمر شروع به باریدن گرفته و این امر به همراه خود آب‌گرفتگی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها را به بار آورد.
 
صبح امروز سه‌شنبه نیز جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران در فرمانداری ویژه شهرستان آمل برگزار شد تا در صورت بروز حوادث احتمالی همه دستگاه‌های اجرایی با حفظ آمادگی لازم به ارائه خدمات به مردم بپردازند.
 
از شامگاه امشب هم بارش باران در شهرستان آمل شدیدتر از قبل شده و به برای دقایقی بارش برف و تگرگ نیز مشاهده شده است.
 
سرمای غافلگیرکننده هوا نگرانی برای کشاورزان و باغداران ایجاد کرد زیرا در سرمای هوا مرکبات، پرتقال، نارنگی و کیوی بسیاری از باغداران بر روی درختان قرار داشته و احتمال یخ‌زدگی و از بین رفتن آنها احساس می‌شود.
 
البته سرمای زیاد هوا و بارش شدید باران در این شهرستان امروز قطعی مکرر برق در برخی مناطق همانند خیابان امام رضا (ع) و شهرک نبوت را شامل شد تا باعث کلافگی مردم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار