مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت که سرمایه گذار جدید برای خرید باشگاه نساجی قائمشهر وجود دارد و با موافقت مالک فعلی باشگاه، این نقل و انتقال انجام می شود.
کد خبر: ۳۴۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 19 December 2016
حبیب حسین زادگان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مالک باشگاه نساجی قائمشهر پیش از این اعلام کرده بود که خواهان واگذاری باشگاه به سرمایه گذار جدید است و در صورت تمایل ما منتظر این نقل و انتقال هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهارداشت : هر چه سریع تر نقل و انتقال باشگاه انجام شود، قرارداد بازیکنان و کادر فنی نیز زودتر پرداخت می شود.
نشست بررسی مشکلات نساجی قائمشهر برای دومین بار در یک ماه اخیر یکشنبه شب در دفتر استاندار مازندران برگزار شد.
پیش از این استاندار مازندران برای رفع پاره ای مشکلات مالی باشگاه 500 میلیون ریال به این باشگاه کمک کرد.
 
باشگاه نساجی قائمشهر یکی از 2 نماینده مازندران در رقابت های لیگ دسته اول جام آزادگان است که در نیم فصل اول با 27 امتیاز در رده پنجم جدول 18 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
نساجی قائمشهر در نیم فصل جاری این رقابت ها به دلیل بدعهدی مالک باشگاه موفق نشد تا قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند و همین موضوع سبب استعفای محمود فکری سرمربی این تیم شد.
بازیکنان نساجی قائمشهر نیز تهدید کردند در صورت پرداخت نشدن دستمزدشان حاضر به بازی در نیم فصل دوم رقابت های فوتبال دسته یک نخواهند شد.
نساجی قائمشهر با قدمت 60 سال قدیمی ترین تیم فوتبال مازندران است که به دلیل حواشی در چند سال اخیر از راهیابی به لیگ برتر رقابت های فوتبال جا ماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار