عضو شورای اسلامی شهرستان ساری با اعلام اینکه احداث پارکینگ طبقاتی در دستور کار شهرداری و شورا قرار دارد، گفت: در حال حاضر زمین انتخاب و مطالعات طرح انجام شده است.
کد خبر: ۴۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 08 June 2015
پرویز شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه زیرگذر لسانی در حال آماده‌سازی است، اظهار کرد: فرصتی از طریق اداره‌کل راه‌آهن فراهم شده که خلایی که در بحث تردد قطارهای مسافربری داریم از سوی شهرداری برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم پارک ملل در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: احداث پارک محلات امسال نیز در حال پیگیری است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اعلام اینکه اقدامات خوبی در بحث هدایت آب‌های سطحی در سال‌های 92 و 93 صورت گرفته‌ است، افزود: در زمان کمی از آغاز بارندگی کل شهر دچار آب‌گرفتگی می‌شد که حدود 60 درصد این کار از طریق شهرداری انجام شده و در برنامه امسال نیز تلاش‌مان بر این است که این مهم به حد مطلوب برسد تا این معضل حل شود.

شعبانی به پیگیری موضوع نهضت آسفالت از سال‌ گذشته اشاره کرد و ادامه داد: اواخر سال گذشته با مشکل قیر مواجه شدیم که با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی شهرداری این موضوع نیز در حال انجام است.

وی با تاکید به اینکه بحث اصلاح هندسی با توجه به تصادفات در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: بحث ترمیم جاده‌ها، اصلاح هندسی، بازگشایی خیابان‌ها و احداث دوربرگردان در حوزه‌های مختلف به صورت جدی در حال پیگیری است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه بازگشایی پل ذغال‌چال به عنوان معضلی 30 ساله مطرح بوده‌ است، تصریح کرد: در حال حاضر ادامه پل کابلی داراب در دستور کار قرار دارد.

شعبانی به افتتاح فاز نخست میدان این شهر آشوب اشاره کرد و افزود: فاز دوم این میدان درحال ساخت است.

وی با اعلام اینکه احداث پارکینگ طبقاتی در دستور کار شهرداری و شورا قرار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر زمین انتخاب و مطالعات طرح انجام شده و این موضوع به صورت جدی امسال دنبال می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری بر کیفی‌سازی و ساماندهی ناوگان عمومی و اتوبوسرانی تاکید کرد و ادامه داد: تقویت، توجه و ساماندهی ناوگان عمومی مورد تاکید است تا خدمات به‌خوبی به شهروندان ارائه شود.

شعبانی با بیان اینکه در برنامه امسال پروژه بزرگی در بحث فعالیت‌های عمرانی تعریف نشده‌ است، خاطرنشان کرد: تاکید ما توجه صرف به پروژه‌های بزرگ نیست و توجه به حاشیه و نقاط محروم ساری در اولویت قرار دارد.

وی با اعلام اینکه خدمات شهرداری مربوط به تمامی نقاط این شهرستان است، گفت: دورترین نقاط نیز از خدمات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرداری ساری برخوردار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار